تشبیه عرضه هدست ویژن پرو به زمان عرضه اولین آیفون اپل

CEO of Apple release Vision Pro headset release first iPhone

مدیرعامل اپل عرضه هدست ویژن پرو را به عرضه اولین آیفون در سال‌های گذشته تشبیه کرد. اپل ۹ سال پس از تولید اولین اپل واچ بار دیگر یک محصول جدید به بازار عرضه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اولین هدست واقعیت افزوده خود را در روز جمعه به بازار عرضه کرد و اکنون مدیرعامل این شرکت طی اعلامیه‌ای به کارمندان خود این شرکت را در آستانه عصر جدیدی دانسته و عرضه اولین هدست را نیز به عرضه اولین آیفون در ۱۷ سال پیش تشبیه کرده است.

طبق گزارشی که بلومبرگ در این باره منتشر کرده است تیم کوک عرضه اولین هدست اپل به نام ویژن پرو را مشابه دستگاه‌های قبلی از جمله آیفون دانسته و ضمن مقایسه این ۲ اعلام کرد هدست کنونی نیز قرار است به دیگر مجموعه محصولات پیشگامانه این شرکت اضافه شود.

تیم کوک در یادداشت خود به کارمندان این شرکت نوشته است: دو هفته پیش مراسم چهلمین سالگرد مک بود و ما آن را جشن گرفتیم. مک توانست به عنوان یک دستگاه انقلابی جهان را متحول کرده و دهه‌ها نوآوری را به ارمغان می‌آورد. معرفی آیپاد نیز باعث شد تا یک شبه هزاران آهنگ در اختیار مشتریانمان قرار بگیرد. همینطور عرصه آیفون نیز روزی بود که به عنوان یک محصول خاص آن را معرفی کردیم و در آن زمان نمی‌دانستیم که چقدر می‌تواند روی زندگی روزمره موثر باشد.

تیم کوک به اپل واچ که می‌تواند نجات دهنده کاربران مختلف باشد نیز اشاره کرد و اعلام کرد اکنون هدست ویژه پرو نیز قرار است به این لیست پیوسته و باعث باز تعریف فناوری شود.

البته محبوبیت هدست ویژه پرو نمی‌تواند مانند دستگاه‌های قبلی اپل باشد. یکی از دلایل آن نیز قیمت ۳۴۰۰ دلاری آن است. با وجود این هنوز می‌توان آن را یک محصول انقلابی به شمار آورد. اپل از زمان معرفی هدست تاکنون توانسته بالغ بر ۱۸۰ هزار هدست را پیش فروش کند که مبلغ آن بیش از ۶۰۰ میلیون دلار است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.