تست سرعت خودرو برقی شیائومی ؛ نگاه اولیه به Xiaomi SU7 [+ویدئو]

تست سرعت خودرو برقی شیائومی SU7

شیائومی امروز خودرو برقی SU7 خود را رونمایی کرد. این خودرو جذاب با الهام از پورشه تایکان طراحی شده و در همه بخش‌ها بهترین است. در ادامه شما را دعوت به تماشای تست سرعت خودرو برقی شیائومی می‌کنیم.

شیائومی امروز صبح در جریان یک مراسم ویژه از اولین خودرو الکتریکی خود موسوم به «Xiaomi SU7» با طراحی مثال‌زدنی و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز جهان رونمایی کرد. شیائومی غیر از مدل SU7 از مدل پیشرفته‌تر این خودرو به نام «SU7 Max» نیز پرده‌برداری کرد که قادر است تنها در ۲.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر پرساعت برسد.

باید بگوییم که غول تکنولوژی چین ورودی بسیار شکوهمندانه به بازار خودروهای برقی داشته و این می‌تواند زنگ خطری برای دیگر خودروسازان برقی، به خصوص تسلا باشد. حال ویدئو تست سرعت خودرو برقی شیائومی منشتر شده است که در ادامه نوشته ضمن مشاهده این تست، نگاه اولیه‌ای نیز به Xiaomi SU7 خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: کاهش تعرفه واردات خودروهای برقی ؛ تلاش برای تعادل قیمت در بازار خودرو

تست سرعت خودرو برقی شیائومی SU7

امروز بالاخره شاهد معرفی Xiaomi SU7 به عنوان اولین خودرو برقی شیائومی دوست‌داشتنی بودیم. مدیرعامل شیائومی، در جریان مراسم رونمایی از این هایپرکار جذاب گفت که شیائومی قصد دارد به یکی از ۵ تولیدکننده برتر خودروهای برقی در جهان بدل شود. با توجه به مشخصات خودرو می‌توان امیدوار شد که شیائومی به این هدف دست پیدا خواهد کرد. در ادامه ویدئویی از نگاه اولیه Xiaomi SU7 را مشاهده خواهید کرد:

خودرو Xiaomi SU7 در ۳ مدل مختلف با ۳ پیشرانه متفاوت و همچنین در ۳ رنگ آبی، سبز و خاکستری ساخته شده است. این برند چینی که بد طولایی در تولید دستگاه‌های هوشمند دارد، پیشرفت‌های چندین و چندساله خود در حوزه تکنولوژی را در خودرو الکتریکی SU7 بکار گرفته است.

Xiaomi SU7 در مدل حرفه‌ای‌تر با نام  SU7 Max نیز تولید شده که قدرتمندترین مدل این برند است. حال تست سرعت و حداکثر سرعت این خودرو را می‌توانید در ویدئوی زیر تماشا کنید:

شیائومی SU7 Max می‌تواند با یکبار شارژ تا ۸۰۰ کیلومتر مسافت را بپیماید. همچنین حداکثر سرعت آن ۲۶۵ کیلومتربرساعت است و گشتاوری معادل ۸۳۸ نیوتن‌متر دارد.

شیائومی می‌گوید SU7 به سیستم شارژ پرسرعت ۸۰۰ ولت HyperCharge مجهز است. این سیستم می‌تواند با پنج دقیقه شارژ، طی‌کردن مسافت ۲۲۰ کیلومتر را امکان‌پذیر کند. با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید ۵۱۰ کیلومتر با خودرو شیائومی مسافت طی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قدرت و سرعت خودرو شیائومی SU7 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.