تریلر گیم پلی Spider-Man 2 منتشر شد

شرکت سونی و استودیوی بازی‌سازی Insomniac Games اولین ویدئو گیم‌پلی و اسکرین شات‌های جدیدی از Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کردند. با منتشر شدن اولین تریلر از این بازی اطلاعات زیادی درباره گیم پلی و ماجرای بازی منتشر شده است.

دشمن جدید در Spider-Man 2 برای پلی استیشن ۵

طی تریلری که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، طرفداران تیزبین اسپایدرمن متوجه حضور شخصیت Kraven شکارچی شدند. این شخصیت برای اولین بار در بازی اسپایدرمن ظاهر می‌شود. حضور این شخصیت در بازی اسپایدرمن خبر خوبی برای مرد عنکبوتی و مایلز مورالز محسوب نمی‌شود؛ زیرا باید به دنبال مقابله با این شخصیت شرور باشند.

کریون شکارچی به همراه  یک گروه جدیدی از دشمنان در تعقیب دکتر کرت کانرز که به آن مارمولک (Lizard) نیز می‌گویند، هستند و پیتر پارکر باید او را متوقف کند. تمامی وقایع از رودخانه شرقی در منظقه کوئینز در نیویورک شروع می‌شود. کوئینز یکی از مناطق جدیدی محسوب می‌شود که در بازی معرفی شده است.

برای خرید پلی استیشن ۵ و اجرای این بازی جذاب روی لینک روبرو بزنید: قیمت PS5

اسپایدر من 2

همانطور که در تریلر مشاهده خواهید کرد پیتر پارکر لباس مشکی جدید پوشیده که امکاناتی بیشتر از یک لباس معمولی دارد. پیچک‌های سیمبیوت دور لباس به پیتر قدرت بیشتری می‌دهد و پیتر را برای مقابله با دشمنان آماده می‌‎کند؛ همچنین از آسیب دیدن بدن پیتر در برابر حملات محافظت می‌کند. سیمبیوت‌ها یک نوع انگل فضایی به حساب می‌آیند که با استفاده از پیوند با میزبان خود، توانایی‌ها، دانش و خاطرات میزبان را کسب می‌کنند. شخصیت Venom هم از همین سیمبیوت‌ها استفاده می‌کرد.

این لباس همچنین توانایی‌های جنگی جدیدی را ارائه می‌دهد. می‌توانید از تار برای دور زدن دشمنان استفاده کنید و در امان باشید.

کاراکتر اصلی و مهم دیگری که در این بازی وجود دارد، مایلز مورالز نام دارد. شما می‌توانید در بازی بین مرد عنکبوتی و مایلز مورالز جا به شوید و از توانایی‌های هر دو کاراکتر برای پیروزی نهایت استفاده را ببرید.

در ویدئوی گیم پلی، مایلز، Lizard را در بازار ماهی هارلم ردیابی کرده و کریون شکارچی نیز او را ردیابی کرده‌اند. برای حمله به دشمنان می‌توانید با برنامه و آهسته به آن‌ها نزدیک شوید یا یکباره به آن‌ها حمله کنید.

ابزارها و توانایی‌های جدیدی برای داشتن مبارزه‌ای پر قدرت در دسترستان خواهد بود. یکی از گجت‌های جدید قرار گرفته در بازی Web Line است. با استفاده از این ابزار می‌توانید با روشی جدید در اطراف گشت و گذار کنید؛ همچنین می‌توانید از آن برای ضربه زدن به  دشمنان کمک بگیرید.

اسپایدر من 2

مایلز مورالز همچنین دارای برخی از توانایی‌ها و ابزارهای جدید مانند Web Grabber، انفجار زمینی برقی، Thunder Burst و توانایی Chain Lightning است. هر دو کاراکتر مرد عنکبوتی توانایی‌ها و قابلیت‌های متفاوت جدید دارند که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید؛ همچنین با استفاده از درخت مهارتی مشترک، این دو کاراکتر می‌توانند توانایی‌هایشان را با یک دیگر به اشتراک بگذارند. هر زمانی که احساس نیاز به مهارت خاصی داشتید می‌توانید به راحتی بین کاراکترها جا به جا شوید.

گرافیک محیط بازی بهبود زیادی داشته و جزئیات، نور و بازتاب سایه‌ها نیز بهتر شده است.

در Spider-Man 2 صدای سه‌بعدی فضایی و طیف جدیدی از لمس‌ها و استفاده از محرک‌های تطبیقی در کنترلر DualSense را خواهید داشت. Spider-Man 2 در پاییز امسال عرضه خواهد شد و به‌روزرسانی‌های بعدی از جمله اطلاعات نسخه و پیش سفارش‌ها به زودی در دسترس قرار می‌گیرند.

تصاویر جدید از Spider-Man 2

ads

مقایسه Macbook air و Pro ساخت ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را در مطلب بالا از دست ندهید.

تفاوت مک بوک ایر و پرو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.