تریلر جدید Dragon Ball: Sparking! Zero به گیم‌پلی و شخصیت‌های بازی می‌پردازد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی Spike Chunsoft تریلرهای جدیدی از بازی Dragon Ball: Sparking! Zero منتشر کرده‌اند که عناصر گیم‌پلی جدید و ۱۱ شخصیت قابل بازی جدید را معرفی می‌کند.

از شخصیت‌های جدیدی که برای بازی تایید شده می‌توان به برتر (Burter)، دیسپو (Dyspo)، هیت (Hit)، جیس (Jeice)، کاکونسا (Kakunsa)، مستر روشی (Master Roshi)، ناپا (Nappa)، سوپر سایان برولی (Super Saiyan Broly)، سوپر سایان کیل (Super Saiyan Kale)، سوپر ترانکس (Super Trunks) و توپو (Toppo) اشاره کرد. گفتنی است که عناصری که سری Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi به آن‌ها شهرت دارند در این بازی جدید بازگشته و تقویت شده‌اند. Sparking! Zero ویژگی‌های تکامل‌یافته مانند Skill Count ،Revenge Counter و Vanishing Assaults اضافه شده‌اند. در ادامه جزئیات بیشتر این بازی از زبان تهیه‌کننده‌ی آن، جون فوروتانی (Jun Furutani)، آمده است:

از آنجایی که این بازی یک دنباله و تکاملی واقعی برای این سری است، یکی از اهداف ما حفظ ماهیت چیزی بود که سری Budokai Tenkaichi را بسیار محبوب کرده است یعنی یک تجربه‌ی اکشن سه‌بعدی لذت‌بخش و پویا که عمیقا عناصر اصلی دراگون بال را به تصویر می‌کشد. برای انجام این کار، علاوه بر حملات نزدیک در کنار حملات سریع و ترکیبی، سیستم‌های نبرد مانند Dragon Dash را نگه داشتیم که حرکت با سرعت بالا را امکان‌پذیر می‌کند، سیستم Counter نمادینی که طرفداران آن را می‌شناسند و دوست دارند و همچنین Impact Action که به مشت‌های شدید یا تبادل انفجار‌های انرژی اجازه می‌دهد نیز ارائه دادیم.

ما به جنبه‌های گرافیکی نیز توجه کرده‌ایم تا بتوانید نه تنها از چالش خود نبرد‌ها، بلکه از لذت تماشای جنگ‌ها نیز لذت ببرید. Ultimate Blast یکی از مراجع از نظر افکت‌های خیره‌کننده است که تنها در نسل فعلی کنسول‌ها قابل دستیابی است. ‌امیدوارم شما هم مانند من از پویایی و شدت نبرد‌های عظیمی که در این بازی ایجاد کرده‌ایم، مبهوت شوید.

بازی Dragon Ball: Sparking! Zero

او در رابطه با عناصر جدید بازی افزود:

همانطور که قبلا گفتم، بازی مکانیزم‌های اصلی سری را حفظ می‌کند، اما پس از برخی ملاحظات، برخی از آن‌ها را بهینه‌سازی کردیم و موارد جدیدی را نیز اضافه کردیم تا نبرد‌های سریع و منحصر به فرد دراگون بال را بهتر پیاده‌سازی کنیم. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این بود که حرکات عادی را تقویت کرده و آن را به سرعت دش کردن در بازی قبلی تبدیل کنیم. این تغییر فرصت‌های بیشتری را برای حرکت، حملات در حال حرکت و حتی اقدامات پیچیده‌تر فراهم می‌کند. علاوه بر حرکات اساسی، این نسخه‌ی جدید همچنین اقداماتی را با استفاده از Skill Count معرفی می‌کند که در طول زمان در طول نبرد ایجاد می‌شود.

در این میان Revenge Counter به شما امکان می‌دهد در حین جذب حمله‌ی حریف، حمله را دفع کرده که این به نوبه‌ی خود حمله و دفاعی با سرعت بالا را امکان‌پذیر می‌کند که مختص سری دراگون بال است. در این میان Super Perception به شما امکان می‌دهد با پیش‌بینی حملات مختلف، حتی انواع انفجار‌های Ki Wave، ضدحمله بزنید. البته شما باید به اندازه‌ی کافی Skill Count داشته باشید. این عنصر جدید انتخاب‌های شما را در مبارزه گسترش می‌دهد و بازی را سرگرم‌کننده‌ می‌کند. ما همچنین یک عنصر جدید با استفاده از Ki اضافه کرده‌ایم به نام Vanishing Assaults که به شما امکان می‌دهد فورا به حریف نزدیک شوید. در نهایت ما معتقدیم که این ویژگی‌های جدید نبردها را بیشتر شبیه به دراگون بال و استراتژیک‌تر خواهد کرد.

بازی Dragon Ball: Sparking! Zero در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است. در ادامه می‌توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

بیشتر بخوانید: دراگون بال: معرفی مانگاها، انیمه‌ها، بازی‌ها و جهان دراگون بال (به مناسبت درگذشت آکیرا توریاما)

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.