تریلر جدید سریال انیمیشنی Krapopolis از خالق ریک و مورتی منتشر شد

تریلر جدید سریال انیمیشنی Krapopolis از خالق ریک و مورتی منتشر شد

در جریان رویداد کامیک کان شب گذشته از تریلر جدید سریال انیمیشنی Krapopolis رونمایی شد. این عنوان که توسط دن هارمون؛ یکی از خالقان اصلی ریک و مورتی ساخته شده است در اواخر ماه سپتامبر سال جاری پخش خواهد شد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟سریالی که اپیزودهای آن هیچ ترتیب خاصی ندارد!
چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟

تماشای تریلر جدید سریال انیمیشنی Krapopolis از طریق یوتیوب

سریال کراپوپولیس در یونان باستان و در میان شخصیت‌های افسانه‌ای در جریان است. داستان این اثر خانواده‌ای متشکل از نژاد انسان، خدایان و هیولاها را هدف می‌گیرد که تلاش می‌کنند بدون خون و خونریزی، اولین شهرهای جهان را اداره کنند.

هانا وادینگهام، ریچارد آیوادی، مت بری، پم مورفی و دانکن تروسل از جمله صداپیشگانی هستند که در این عنوان حضور دارند. جالب است بدانید این سریال انیمیشنی در حال حاضر برای دو فصل دیگر نیز تمدید شده است.

تریلر جدید سریال انیمیشنی Krapopolis از خالق ریک و مورتی منتشر شد - ویجیاتوتریلر جدید سریال انیمیشنی Krapopolis از خالق ریک و مورتی منتشر شد - ویجیاتو

سریال کراپوپولیس توسط هارمون ساخته شده و خود او به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه دخیل است. هارمون بیشتر به‌خاطر دست داشتن در سریال‌های «کامیونیتی» (Community) و «ریک و مورتی» (Rick & Morty) شناخته می‌شود. از سوی دیگر جوردن یانگ شورانر فصل اول و الکس رابنز هم شورانر فصل دوم و سوم این سریال خواهد بود.

۲ اپیزود ابتدایی سریال Krapopolis در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر ۱۴۰۲) از راه می‌رسند. سپس اپیزودهای بعدی نیز طبق روال هفتگی از تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر ۱۴۰۲) از طریق شبکه فاکس (Fox) پخش خواهند شد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنیجذابیت در عین شرارت
۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنی۱۰ شخصیت منفی برتر زن در انیمیشن‌های دیزنی


چه بلایی سر انگری بردز اومد؟

اولین پوستر از فیلم ترسناک The Exorcist: Believer منتشر شد - ویجیاتواولین پوستر از فیلم ترسناک The Exorcist: Believer منتشر شد - ویجیاتو
برای تماشا روی تصویر بالا کلیک کنید

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.