تریلر جدید بازی Fable را از دست ندهید!

چند سالی از زمانی که Playground Games اعلام کرد قرار است بازی Fable به ایکس باکس برگردد می‌گذرد. حال، بالاخره می‌توانیم اعلام کنیم که این بازی برگشته و آماده است که توجه‌ها را به خود جلب کند. تریلر این بازی که در سبک بازی های نقش آفرینی است، در ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) دوباره منتشر شد و هوادارانی که مدت‌ها منتظر بودند را از انتظار درآورد. 

تریلر جدیدی که Xbox Games Showcase از بازی فابل منتشر کرد، بسیار تاثیرگذار بود و به‌خوبی توانست گیمرها را با  فضای بازی آشنا کند. این‌طور که مشخص است، شما باید نقش آدم کوچکی در سرزمین غول‌ها را ایفا کنید. این سبک و فضاسازی، گیم‌پلی بامزه‌ای را رقم زده است. طبق چیزی که در تریلر نمایش داده شد، ریچارد آیود بازیگر که در سریال IT Crowd بازی کرده بود نیز در این بازی ایفای نقش می‌کند. 

مانند تمام بازی‌های دیگر مایکروسافت، تاریخ و روز دقیق عرضه‌ی این بازی در Xbox Game Pass منتشر می‌شود. در حال حاضر، تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی اعلام نشده است.

فابل در استودیوی جدید Playground Games ساخته شده. این کمپانی، کمپانی سازنده‌ی بازی معروف و پرطرفدار دیگری چون Forza Horizon نیز بوده است.

ads

نقد و بررسی تخصصی ایرپاد ۳ اپل از نگاه کارشناسان تکنولایف را از دست ندهید.

بررسی ایرپاد ۳

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.