تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Immortals of Aveum منتشر شد

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Immortals of Aveum منتشر شد

بازی Immortals of Aveum یک شوتر اول شخص جادو محور است که اکنون استودیو Ascendant تریلری ۶ دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن منتشر کرده است. 

بازیکنان در این عنوان توانایی استفاده از سه نوع جادو را دارند:‌ نیرو (آبی)، زندگی (سبز) و آشوب (قرمز). سیجیل‌ها، حلقه‌ها و توتم‌ها نیز قدرت شخصی‌سازی زیادی به بازیکنان می‌دهد. این تریلر نگاهی گسترده‌تر به شوتر جادویی بازی Immortals of Aveum دارد و شخصیت اصلی آن بخش قابل توجهی از قدرت‌های خودش را به ما نشان می‌دهد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unboundبررسی بازی Need for Speed Unbound

Immortals of Aveum یک بازی مستقل است که از طریق برنامه EA Originals منتشر می‌شود. دفاع و حمله در این بازی بر پایه جادو هست و حملات زنجیری و ضد حملات به موقع پاداش زیادی به همراه دارند. شما می‌توانید برای هر سه نوع جادوی داخل بازی، طلسم‌ها و توانایی‌های جدیدی باز کنید. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید.

بازی Immortals of Aveum بازی Immortals of Aveum

Ascendant مستقر در شهر سن رافائل در ایالت کالیفرنیا، یک استودیوی مستقل است که توسط برت رابینز تاسیس شده است. رابینز در گذشته کارگردان خلاق نسخه اول Dead Space، کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳، Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: WW2 بوده است.

Immortals of Aveum در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیر) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dead Spaceاین فضا هنوز زنده است
بررسی بازی Dead Spaceبررسی بازی Dead Space


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Immortals of Aveum منتشر شد - ویجیاتوتریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Immortals of Aveum منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.