تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

در جریان شوکیس جدید پلی استیشن، تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 به نمایش درآمد که حول شهر نیویورک و گیم‌پلی بازی می‌گذشت.

<!–

–>

در تریلر جدید شاهد نماهای متعددی از شهر نیویورک بودیم، از نقشه بازی رونمایی شد و همینطور قابلیت‌های شخصی‌سازی لباس‌ها و گجت‌های هر دو مرد عنکبوتی را مشاهده کردیم.

تماشا از یوتیوب

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

شهر نیویورک در Marvel’s Spider-Man 2 تقریبا دو برابر بزرگ‌تر از نقشه جهان باز عناوین قبلی است، بنابراین بدیهی است که مکان‌های دیدنی بیشتری برای بازدید بازیکنان خواهد داشت (از جمله برخی موارد تخیلی).

با این حال، یکی از نقاط قابل تشخیص شهر که در بازی حضور نخواهد داشت، ساختمان کرایسلر است. به دلیل اینکه سازندگان نتوانستند با صاحبان کپی‌رایت ساختمان به توافق برسند.


مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]

در تریلر گیم پلی جدید، نگاهی به نحوه عملکرد سیستم پیشرفت به‌روز شده بازی و همچنین نحوه جابجایی سریع بین مایلز مورالس و پیتر پارکر به لطف SSD داشتیم. این بازی همچنین دارای بیش از ۶۵ لباس و بیش از ۲۰۰ روش مختلف برای پوشیدن آن‌ها از طریق یک سیستم جدید خواهد بود.

Insomniac می‌گوید این لباس‌ها بر اساس ظاهری که مرد عنکبوتی در کمیک‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موارد دیگر داشته، طراحی شده‌اند. ناگفته نماند که لباس ونوم از سه‌گانه سم ریمی نیز در بازی گنجانده شده است.

Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) عرضه می‌شود و پریلود آن از ۱۳ اکتبر آغاز می‌شود. چندی پیش حجم بازی نیز لو رفت که نزدیک به ۱۰۰ گیگابایت است.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارولاسپایدی سایبرپانکی
آشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارولآشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارول


چه بلایی سر بازی های ترنسفورمرز اومد؟

بازی Tomb Raider I-III Remastered برای نینتندو سوییچ معرفی شد - ویجیاتوبازی Tomb Raider I-III Remastered برای نینتندو سوییچ معرفی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.