تریلر بازی GTA 6 در ماینکرفت بازسازی شده است

تریلر بازی GTA 6 در ماینکرفت بازسازی شده است

تریلر راکستار برای رونمایی از بازی جی تی ای ۶ (GTA 6) حسابی جلب توجه کرده و اکنون یک طرفداران آن را با استفاده از ماینکرفت بازسازی کرده است.

<!–

–>

Grand Theft Auto V پس از ماینکرفت دومین بازی پرفروش تاریخ محسوب می‌شود به همین خاطر هایپ زیادی پیرامون بازی جی تی ای ۶ وجود دارد. تریلر رونمایی از Grand Theft Auto VI تاکنون ۱۶۰ میلیون بازدید در یوتیوب داشته که این بازی را به یکی از مورد انتظارترین عناوین تاریخ تبدیل می‌کند. 


مطلب پیشنهادی:کوییز ۷ ویجیاتو؛ چقدر در مورد ماینکرفت می‌دانید؟آزمون با پرفروش‌ترین بازی تاریخ
کوییز ۷ ویجیاتو؛ چقدر در مورد ماینکرفت می‌دانید؟کوییز ۷ ویجیاتو؛ چقدر در مورد ماینکرفت می‌دانید؟

تاثیر تریلر بازی GTA 6 به اندازه‌ای زیادی بوده که در روزهای گذشته شاهد بازسازی آن به چند طریق مختلف بوده‌ایم. تاکنون طرفداران این تریلر را با فرمت لگو، با استفاده بازی GTA V و حالا با بازی Minecraft بازسازی کرده‌اند. یوتیوبری به اسم EvilGame تریلر بازی جی تی ای ۶ را در ماینکرفت بازسازی کرده است که می‌توانید آن را از اینجا تماشا کنید.

(متاسفانه پلتفرم آپارات دچار اختلال است)

بازی GTA 6بازی GTA 6

 با توجه به زمان زیادی که برای ساختن هر چیزی در Minecraft نیاز است و جزییات بسیار زیادی دنیای Rockstar، این تریلر بازسازی شده بسیار خوب و با کیفیت به نظر می‌رسد. البته رونمای از جی تی ای ۶ با حاشیه‌هایی نیز همراه بوده و جوکر فلوریدا راکستار را تهدید به شکایت کرده و می‌خواهد ۵ میلیون دلار از آن‌ها غرامت بگیرد.

GTA 6 در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود و احتمالا با یک سال تاخیر روی پی‌سی‌ هم در دسترس قرار می‌گیرد.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۵ ویجیاتو؛ بازی‌های خاطره‌انگیز در ایران را به یاد دارید؟بازگشت به خاطرات
کوییز ۳۵ ویجیاتو؛ بازی‌های خاطره‌انگیز در ایران را به یاد دارید؟کوییز ۳۵ ویجیاتو؛ بازی‌های خاطره‌انگیز در ایران را به یاد دارید؟


بدترین بازی های تاریخ کدومان؟

تریلر بازی GTA 6 در ماینکرفت بازسازی شده است - ویجیاتوتریلر بازی GTA 6 در ماینکرفت بازسازی شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.