تروی بیکر تکذیب کرد؛ او صداپیشه شخصیت جیسون در بازی GTA VI نیست

«تروی بیکر» (Troy Baker)، صداپیشه مشهور صنعت گیمینگ که بسیاری او را به دلیل ایفای نقش «جوئل» در بازی The Last of Us و «بوکر دویت» در بازی Bioshock Infinite می‌شناسند، اخیراً در یک مصاحبه ویدئویی اعلام کرد که صداپیشه شخصیت مذکر بازی GTA VI را برعهده ندارد.

از زمان معرفی رسمی بازی GTA VI، شایعات مختلفی درباره تمامی ابعاد این بازی پخش شدند. یکی از آن شایعات، حضور افراد سرشناس مانند «تروی بیکر» در بازی GTA VI بود. شخصیت «جیسون» (Jason) در تریلر اولیه بازی مذکور تنها یک واژه به زبان می‌آورد و کاربران بر اساس همان یک واژه، حدس زدند که «تروی بیکر» وظیفه صداپیشگی این شخصیت را برعهده داشته باشد.

اما اکنون به نظر می‌رسد که حدس آن‌ها اشتباه بوده است. «بیکر» درباره حدس غلط کاربران پیرامون این موضوع گفت:

او [جیسون] فقط یک کلمه بر زبان می‌آورد؛ ‘trust’. این موضوع نشان می‌دهد که تا چه حد کاربران وارد دنیای حدس و گمان می‌شوند. من می‌خواهم از او [صداپیشۀ جیسون] به خاطر کاری که انجام می‌دهد قدردانی شود، چون یقین دارم کار خود را به خوبی انجام خواهد داد.

صداپیشه بازی GTA VI

تکذیب حضور تروی بیکر در بازی GTA VI؛ علاقه راکستار به استفاده از صداپیشگان تازه‌کار

همانطور که احتمالاً در جریان هستید، شرکت «راکستار گیمز» (Rockstar Games) فرایند ضبط صدا و موشن کپچر بسیار پیچیده و طولانی‌ای را برای بازی‌های خود در نظر می‌گیرد. از طرف دیگر، این شرکت اصولاً از بازیگران و صداپیشگان مطرح استفاده نمی‌کند و به دنبال استعدادهایی است که خیلی مطرح نشده‌اند.

بازی Grand Theft Auto VI برای انتشار در سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود و بر خلاف پیش‌بینی‌ها، «راکستار» به دنبال ایجاد تعویق برای عرضه این بازی مورد انتظار نخواهد بود. عنوان GTA VI هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل حاضر «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) در دست توسعه قرار دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.