تروی بیکر به عنوان صداپیشه در بازی GTA 6 حضور ندارد

تروی بیکر به عنوان صداپیشه در بازی GTA 6 حضور ندارد

پس از انتشار اولین تریلر از جی تی ای ۶ (GTA 6)، طرفداران تلاش زیادی برای شناسایی صداپیشه‌های دو شخصیت اصلی بازی کردند و یک سری نتیجه نیز گرفتند. 

<!–

–>

طرفداران با تحقیقات و گمانه زنی‌های خود باور دارند که مانی ال پرز (Manni L. Perez) صداپیشه شخصیت لوسیا است. با این وجود هنوز هویت صداپیشه جیسون مشخص نیست و به همین خاطر خیلی‌ها فکر می‌کنند که راکستار برای این شخصیت به سراغ تروی بیکر (Troy Baker) رفته است. تروی بیکر یک صداپیشه افسانه‌ای محسوب می‌شود که در بازی‌هایی مثل لست آو آس کار او را دیده‌ایم. 


مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۲ ویجیاتو؛ چقدر با GTA آشنا هستید؟ (قسمت دوم)آماده GTA VI هستید؟
کوییز ۳۲ ویجیاتو؛ چقدر با GTA آشنا هستید؟ (قسمت دوم)کوییز ۳۲ ویجیاتو؛ چقدر با GTA آشنا هستید؟ (قسمت دوم)

در واقع در تریلر بازی جی تی ای ۶ شخصیت جیسون تنها یک کلمه صحبت می‌کند و به همین خاطر تشخیص هویت صداپیشه او کار بسیار سختی است. بیکر در مصاحبه اخیر خود شایعات حضورش در بازی GTA 6 را به صورت مستقیم تکذیب نکرد، اما نباید چندان امیدوار باشیم. «اعتماد» (trust) تنها کلمه‌ای که جیسون در تریلر بازی می‌گوید و تروی بیکر نیز با تکرار این عبارت خواست تا خیال طرفداران را راحت کند. 

بازی GTA 6بازی GTA 6

بیکر در ادامه به صحبت درباره شرایط همکاری با راکستار پرداخت که بسیار سنگین و سخت است. عنوانی مثل Grand Theft Auto نمایش‌نامه بسیار بزرگی خواهد داشت که کار روی آن‌ ممکن است ماه‌ها یا چند سال طول بکشد. با این وجود او موافق است که حضور در بازی GTA 6 یک لحظه بسیار بسیار بزرگ و مهم برای او محسوب می‌شود. 

بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود، احتمالا نسخه پی‌سی با یک سال تاخیر در دسترس قرار می‌گیرد.


مطلب پیشنهادی:بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟یک همسفر ویژه
بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟


بررسی بازی رایز آو د رونین

تروی بیکر به عنوان صداپیشه در بازی GTA 6 حضور ندارد - ویجیاتوتروی بیکر به عنوان صداپیشه در بازی GTA 6 حضور ندارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.