ترس در بازی Little Nightmares 3 منشا متفاوتی دارد

ترس در بازی Little Nightmares 3 منشا متفاوتی دارد

بازی کابوس های کوچک ۳ (Little Nightmares 3) در شب افتتاحیه گیمزکام به طرفداران معرفی شد و اکنون اطلاعات جدیدی از آن در دسترس ما قرار دارد. 

<!–

–>

ساخت بازی Little Nightmares 3 برعهده استودیو Supermassive، سازنده Dark Pictures و Until Dawn، قرار دارد. وین گارلند (Wayne Garland)، کارگردان کابوس های کوچک ۳، با سایت gamesradar مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که ترس در این بازی به شکل متفاوتی به بازیکن منتقل می‌شود.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکننقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن

شما مقدار زیادی از وحشت بازی را با حرکت در محیط، اعمال آنتاگونیست، صدا و تأثیر شخصیت‌ها روی اطراف و پیدا می‌کنید. Little Nightmares 3 دارای داستان کاملا جدیدی است که در دنیای کابوس های کوچک جریان دارد. نکته مهم دیگر این است که Little Nightmares 3 دارای حالت کو-آپ است که به خاطر درخواست طرفداران عملی شده.

شما این انتخاب را دارید که به تنهایی و در کنار هوش مصنوعی یا به صورت کوـآپ Little Nightmares 3 را تجربه کنید. با این وجود خبر از کو-آپ لوکال نیست و برای تجربه چندنفره بازی نیاز است که از اینترنت استفاده کنید. Little Nightmares 3 یک ساختار فصلی دارد که ما را به دشت‌های خشک Necropolis می‌برد.

بازی Little Nightmares 3بازی Little Nightmares 3

Necropolis گورستانی است که توسط شن‌ها و بادهای صحرا برافراشته شده، شهری با انرژی ابدی اما مرگ حتمی. هر چپتر از بازی دارای یک هیولای اصلی است که با دیگر مراحل فرق خواهد داشت. فضای این بازی با دیگر نسخه‌های کابوس‌های کوچک فرق دارد و تیم سازنده سوپرمسیو باور دارد که لازم نیست وحشت فقط از تاریکی ناشی شود.

Little Nightmares 3 در سال ۲۰۲۴ برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌بردعطشی که تنها با خون برطرف می‌شود
بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌بردبهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌برد


ویجی کست: چرا بازی های راکستار انقدر خوبن؟

ترس در بازی Little Nightmares 3 منشا متفاوتی دارد - ویجیاتوترس در بازی Little Nightmares 3 منشا متفاوتی دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.