تردز ماهانه ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد

اپلیکیشن تردز متا اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد. تعداد کاربران این شبکه از ماه فوریه حدود ۲۰ میلیون افزایش یافته است. مارک زاکربرگ آخرین تعداد کاربران را در جریان گزارش درآمد سه ماهه اول متا به اشتراک گذاشت و گفت که این برنامه در مسیر مسیری حرکت می‌کند که انتظار آن را داشتیم.

رشد تعداد کاربر ماهانه تردز

این خبر نشان می‌دهد که تردز به‌طور پیوسته به رشد خود ادامه می‌دهد؛ البته با سرعت کمتری نسبت به رشد انفجاری اولیه خود. این برنامه در هفته اول بیش از ۱۰۰ میلیون با دانلود شد، اما بعداً شاهد آن بودیم که کاربران زیادی آن را رها کردند. طی شش ماه گذشته، این برنامه رشد مداوم بیشتری داشته است و زاکربرگ حدس می‌زند که این سرویس در نهایت می‌تواند سرویس برتر بعدی متا باشد.

تردز ماهانه 150 میلیون کاربر فعال دارد

گفتنی است که به نظر می‌رسد تردز براساس برخی معیارها از X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) عملکرد بهتری دارد. بر‌اساس گزارش اول هفته Business Insider، تخمین‌های شرکت تحلیلی Apptopia نشان می‌دهد که این برنامه کاربران روزانه بیشتری در ایالات متحده نسبت به X دارد. ظاهراً X 550 میلیون کاربران روزانه در سطح جهان دارد. تردز همچنین اخیراً با پیوستن تیلور سویفت به این پلتفرم برای تبلیغ آخرین آلبوم خود، یک پیروزی قابل‌توجه دیگر به دست آورد.

برنامه پرحاشیه متا در حال حاضر در بین برنامه‌های این شرکت، منحصر‌به‌فرد است، زیرا تبلیغاتی ندارد و شرکت مستقیماً از برنامه درآمد کسب نمی‌کند. این امر احتمالاً در برخی مواقع تغییر خواهد کرد؛ مشروط بر اینکه Threads به گسترش دامنه خود ادامه دهد. زاکربرگ قبلاً گفته بود که شرکت تنها پس از رشد کافی بر روی کسب درآمد تمرکز خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.