تردز به ابزار فیلتر کردن عبارت‌های توهین‌آمیز مجهز می‌شود

آدام موسری، رئیس تردز و اینستاگرام امروز اعلام کرد که این اپلیکیشن ویژگی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد کلمات و عبارات را از فیدها و منشن‌های خود فیلتر کنند. ویژگی «کلمات پنهان» به‌طور خودکار کلمات، عبارات و شکلک‌های رایجی را که ممکن است برای کاربران توهین‌آمیز باشد، قطع می‌کند. علاوه بر این فیلترهای از‌پیش تعیین‌شده، کاربران می‌توانند کلمات و عبارات سفارشی خود را در تنظیمات اضافه کنند. کاربران می‌توانند این تنظیمات را در هر لحظه از زمان خاموش کنند.

اوایل این هفته، اپلیکیشن دوستیابی Hinge ویژگی «کلمات پنهان» خود را با همین نام راه‌اندازی کرد تا درخواست‌های حاوی نظرات حاوی کلمات ناخواسته را مسدود کند.

تردز به ابزار فیلترکردن عبارت‌های توهین‌آمیز مجهز می‌شود

تردز گفت که این ویژگی محتوا را از فیدهای «Following» و «For You»، نتایج جستجو، پروفایل‌ها و پاسخ‌ها به پست‌ها فیلتر می‌کند.

فیلتر‌های جدید برای اشتراک‌گذاری پست‌ها

شبکه اجتماعی متعلق به متا در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل کنند چه کسی می‌تواند به پست‌های آنها پاسخ دهد‌ تردز همچنین دارای گزینه‌ای برای محدودکردن افرادی است که می‌توانند از شما در پست‌ها، پاسخ‌ها و بیوگرافی خود نام ببرند: همه، پروفایل‌هایی که دنبال می‌کنید یا هیچ‌کس.

اکنون این شرکت برای معرفی فیلترهای مشابه برای اشتراک‌گذاری پست‌ها است. این برنامه که به‌زودی به شما امکان می‌دهد افرادی را که می‌توانند پست‌های شما را به اشتراک بگذارند، محدود کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به صورت دستی پست‌های خود را نیز لغو نقل قول کنند.

منطق شرکت پشت این فیلترهای جدید برای پست‌های مذکور این است که می‌خواهد تعاملات ناخواسته را محدود کند.

یکی از سخنگویان شرکت گفت: از آنجاییکه اشتراک‌گذاری یک پست یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با یک نفر در تردز است، برای ما مهم بود که به افراد اختیار بیشتری بدهیم که چه کسی می‌تواند با آنها تعامل داشته باشد.

به طور جداگانه، تردز همچنین روشی را برای بی‌صدا‌کردن اعلان‌ها برای تعامل با پست‌ها آزمایش می‌کند. در حالی که برخی از این ویژگی‌ها هنوز دردسترس نیستند، این شرکت همچنان در حال ارسال ویژگی‌های جدید با سرعتی بالا است، زیرا شروع به آزمایش راهی برای آرشیو خودکار پست‌ها برای افراد کرده است.

در گزارش درآمد متا در روز چهارشنبه، مارک زاکربرگ اشاره کرد که تردز بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.