تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بازی Genshin Impact را به‌مدت ۴۵ دقیقه بدون افت عملکرد اجرا کرد

تراشه‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام موفق شد بازی Genshin Impact را به‌مدت ۴۵ دقیقه با نرخ فریم ثابت و بدون افت عملکرد اجرا کند که دستاوردی قابل‌توجه محسوب می‌شود.

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ اولین چیپست گوشی هوشمند کوالکام خواهد بود که به هسته‌های سفارشی Oryon مجهز می‌شود. زیرا به نظر می‌رسد که شرکت همان پیکربندی سری A اپل را اتخاذ کند. از منظر عملکرد، می‌توان انتظار داشت که اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بهترین تراشه‌ای باشد که شرکت تا کنون عرضه کرده است. حالا قابلیت‌های مدل آزمایشی این چیپست در اجرای بازی Genshin Impact آزمایش شده است و به‌عنوان تراشه‌ای که هنوز وارد مرحله تولید انبوه نشده است، شاهد عملکرد قابل‌احترامی هستیم.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 بازی Genshin Impact را به‌مدت 45 دقیقه بدون افت عملکرد اجرا کرد

عملکرد اولیه‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۴ از طریق نمونه‌ای مهندسی در انجمن اینترنتی DC Inside مشاهده شد و جزئیات آن توسط کاربری در ایکس به اشتراک گذاشته شده است.

با توجه به نتایج آزمون ارتقای اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قابل‌توجه است، زیرا Genshin Impact به مدت ۴۵ دقیقه با وضوح ۱۰۸۰p بدون هیچگونه مشکلی در زمینه پایداری یا عملکرد اجرا شد. از آنجایی که Genshin Impact با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه قفل شده است، بازی احتمالاً با این نرخ فریم اجرا می‌شود و تجربه هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد.

از آنجاییکه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در مرحله‌ی آزمایشی به سر می‌برد، این امکان وجود دارد که با تنظیمات اضافی بتواند بازی را با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه در وضوح بالاتر اجرا کند. پیش از این دیدیم که پردازنده گرافیکی Adreno 830 اسنپدراگون ۸ نسل ۴ براساس نتیجه‌ آزمون ۳DMark Wild Life Extreme، حدود ۱۰ درصد سریع‌تر از تراشه‌ M2 به‌کاررفته در مک‌بوک عمل می‌کند.

حتی اگر شایعه باشد، این واقعیت که تراشه‌ای که برای گوشی طراحی شده بتواند عملکرد بهتری نسبت‌ به یک پردازنده‌ کلاس لپ‌تاپ داشته باشد، فوق‌العاده است. البته باید به مصرف انرژی نیز توجه شود که در آزمایش اخیر بررسی نشده است.

به طور کلی، به نظر می‌رسد که اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را حرف زیادی برای گفتن دارد، اما باید منتظر عملکرد واقعی آن باشیم تا تا ببینیم پرچم‌دار آینده کوالکام چگونه در برابر رقبا مقاومت می‌کند. علاوه بر، مدیاتک قهرمان ۳ نانومتری خود، Dimensity 9400 را برای رونمایی در اواخر سال آماده می‌کند، بنابراین مشاهده رقابت این تراشه‌ها با یکدیگر هیجان‌انگیز خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.