تخفیف بیش از هزار بازی در فروشگاه Fanatical به مناسبت سال نو چینی

فروشگاه بزرگ Fanatical قصد دارد به مناسبت آغاز سال نو چینی در ۲۲ ژانویه، حراجی بزرگی برای فروش بازی‌های رایانه‌ای به راه بیندازد.

به گزارش وب‌سایت Gamespot، بیش از هزار بازی رایانه‌ای در فروشگاه Fanatical به مناسبت آغاز سال نو قمری (یا سال نو چینی) تخفیف خواهند خورد. علاقه‌مندان می‌توانند با قیمتی ارزان بازی‌های مستقل را خریداری و با تخفیف ویژه، فرصت تجربه بازی‌های بلاک‌باستری را پیدا کنند.

اگر بازیکنان همچنان منتظر تجربه عنوان The Elder Scrolls VI هستند، آن‌ها می‌توانند اکنون نسخه کامل Skyrim Anniversary Edition را با قیمت ۱۸ دلار و نسخه کامل Elder Scrolls Online را با قیمت ۲۳ دلار خریداری کنند.

حراجی فروشگاه Fanatical

عناوین مستقل زیادی قرار است در حراجی ویژه فروشگاه Fanatical حضور داشته باشند. در این حراجی، بازی‌های Broforce و Weird West به ترتیب ۳ و ۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. بازی Weird West یک عنوان نقش‌آفرینی در ژانر وسترن است که سیستم مبارزه و گرافیک ویژه‌ای به بازیکن ارائه می‌دهد.

سایر بازی‌های شناخته‌شده نظیر Devil May Cry 5 (نُه دلار)، Dragon’s Dogma: Dark Arisen (چهار دلار)، Gotham Knights (بیست و هفت دلار) و One Piece Odyssey (پنجاه دلار) در حراجی فروشگاه Fanatical به فروش خواهند رسید. بازیکنان همچنین می‌توانند عنوان مورد انتظار The Last of Us: Part I را با قیمت ۵۴ دلار پیش‌خرید کنند. این بازی در تاریخ ۳ مارس برای PC عرضه می‌شود. شما می‌توانید فهرست بازی‌های تخفیف خورده در فروشگاه Fanatical را در این لینک مشاهده کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.