تجلیل از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی بازی‌های فکری رویش

مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد بازی‌های فکری رویش مرحله ناحیه در آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در کانون حضرت زینب سلام‌الله برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز امروز ۳۰ بهمن ما در این مراسم، با اشاره به برگزاری مراحل مختلف این مسابقات گفت: در راستای برگزاری بازی فکری رویش که هر سال هم بر تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده در آن اضافه می‌شود برنامه‌ریزی منسجمی صورت گرفت.

محمدعلی جهاندیده اظهار داشت: دوره‌های آموزشی برای مربیان در ناحیه سه شیراز برگزار شد تا شناخت کافی نسبت به بازی‌های رویش ایجاد شود. پس از آن از همین مربیان علاقه‌مند برای شرکت در دوره‌های آموزشی داوری دعوت شد.

او در ادامه گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس با استقبال حدود هشت هزار دانش‌آموز همراه بود. از این تعداد، با توجه به جمعیت مدارس برای هر رشته سهمیه در نظر گرفته شد و ۱۷۰۰ دانش‌آموز در سه مقطع پس از شرکت در مرحله آموزشگاه، به مرحله ناحیه راه یافتند که با توجه به جنسیت و مقطع تحصیلی، مسابقات طی چهار روز در ناحیه سه شیراز برگزار شد.

جهاندیده با بیان اینکه ۱۴۰ دانش‌آموز در مرحله ناحیه منتخب و تجلیل شدند، افزود: دعوت‌شدگان، نفرات اول تا سوم هستند اما اگر استان ظرفیت بیشتری در اختیار ناحیه بگذارد این توانمندی در دانش آموزان تا نفر دهم نیز وجود دارد.

معاون سازمان دانش‌آموزی استان فارس نیز در این مراسم بیان داشت: دانش‌آموزانی که در این مسابقات شرکت کردند از نظر ابعاد مختلف شخصیتی رشد می‌کنند و این المپیاد متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی متناسب با سند تحول بنیادین گام بر می‌دارد.

بهنام رازقی گفت: امسال بازی‌های رویش که از بازی‌های هویتی سازمان دانش‌آموزی محسوب می‌شود با رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته برگزار شد. گفت: امسال بازی‌های رویش که از بازی‌های هویتی سازمان دانش‌آموزی محسوب می‌شود با رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته برگزار شد.

رازقی افزود: حضور دانش‌آموزان و خانواده‌ها در ناحیه سه بی‌نظیر بود؛ سال گذشته هم در مرحله استانی حضور فعال تعداد زیادی از دانش‌آموزان ناحیه سه را در رأس استان شاهد بودیم.

این مقام مسئول حضور خانواده‌ها در کنار دانش‌آموزان را مسئله بسیار قابل توجهی دانست و گفت: هر روز که این مسابقات برگزار می‌شد یک شبه اردوی تربیتی را نیز شاهد بودیم.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، معاون سازمان دانش‌آموزی استان فارس همچنین در خاتمه از احتمال برگزاری مرحله کشوری المپیاد بازی رویش در استان فارس خبر داد.

 

 

 

نوشته تجلیل از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی بازی‌های فکری رویش اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.