تجربه‌ی بصری فوق‌العاده با مانیتور Mini-LED Predator Z57 با قیمت ۲۵۰۰ دلار

شرکت ایسر از مجموعه چشمگیر مانیتورهای خود از جمله نسخه پرچمدار Mini-LED Predator Z57، در رویداد CES سال ۲۰۲۴ رونمایی کرده است. این شرکت پنل گیمینگ ۵۷ اینچی دوگانه ۴K را منتشر می‌کند و رنج ۲۷ تا ۳۹ اینچی خود را نیز به روز خواهد کرد.

مشخصات Mini-LED Predator Z57

مدل پرچمدار Predator Z57 دارای صفحه نمایش عظیم ۵۷ اینچی با وضوح دوگانه UHD (7680 در ۲۱۶۰ پیکسل) و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. نسبت تصویر منحصر به فرد ۳۲:۹ آن برای گیمرها ایده آل است و تجربه‌ای فراگیر را به آن‌ها ارائه می‌دهد. این مانیتور دارای اندازه و رزولوشن مشابه نسخه SamsungOdyssey Neo G9 Dual 4K است.

مانیتور Z57 مبتنی بر یک نمایشگر مینی ال‌ای‌دی (mini-LED) با ۲۳۰۴ ناحیه کنترل‌شده جداگانه است که حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ cd بر m2 و گواهی DisplayHDR 1000 را تضمین می‌کند. پنل منحنی با شعاع ۱۰۰۰R غوطه وری را افزایش می‌دهد و گنجاندن ورودی‌های HDMI 2.1 در این محصول امکان اتصال آن به کنسول‌های بازی مانند پلی استیشن ۵ و سری ایکس باکس را فراهم می‌کند. با این حال هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی از DisplayPort 2.0/2.1 نشده است. مانیتور Predator Z57 حدود ۲۵۰۰ دلار قیمت دارد و قرار است در سه ماهه دوم سال در آمریکای شمالی و اروپا به بازار عرضه شود.

مشخصات مانیتور Predator X34 V3

یکی دیگر از موارد قابل توجه در خط تولید شرکت ایسر مانیتور Predator X34 V3 است، که یک مدل MiniLED سی و چهار اینچی با رزولوشن QHD فوق عریض ۲۱:۹ (۳,۴۴۰ در ۱,۴۴۰) و نرخ تازه سازی ۱۸۰ هرتز خواهد بود. پنل منحنی با شعاع ۱۵۰۰R می‌تواند ۹۴ درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد. همچنین این مانیتور مجهز به FreeSync Premium شرکت AMD است که به گیمرها نوید تجربه بازی روان را می‌دهد. به علاوه، این مانیتور دارای گواهی DisplayHDR 1000 نیز می‌باشد و از دو کانکتور HDMI 2.0 و یک DisplayPort 1.4 پشتیبانی می‌کند. مانیتور Predator X34 V3 با بها تمام شده ۹۰۰ دلار، برای عرضه در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

PREDATOR X34 V3 01 videocardz 1200x764 1
مانیتور Predator X34 V3، منبع تصویر: شرکت Acer

مشخصات مانیتورهای Predator X39 و Predator X34 X

برای کسانی که به فناوری OLED تمایل دارند، شرکت ایسر مانیتورهای Predator X39 و Predator X34 X را ارائه می‌کند که هر دو دارای منحنی ۸۰۰R برای یک تجربه بصری منحصربه‌فرد هستند. این مانیتورها با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ و نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز، بازی‌های با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند. در حالی که حداکثر روشنایی (peak brightness) در این مانیتور‌ها ۴۵۰ نیت است، اما این صفحه نمایش OLED با رنگ‌های زنده و جذاب، یک تجربه بصری استثنایی را به گیمرها ارائه خواهد کرد. این نمایشگرها رسماً با عنوان سازگار با VESA DisplayHDR True Black 400 رتبه بندی می‌شوند. مانیتور Predator X39 حدود ۱۵۰۰ دلار و نسخه X34 X نزدیک به ۱۳۰۰ دلار قیمت دارند. هر دو مانیتور قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ در آمریکای شمالی به بازار عرضه شوند.

PREDATOR X34 X 01 videocardz
PREDATOR X39 01 videocardz
مانیتورهای Predator X39 و Predator X34 X، منبع تصویر: شرکت ایسر

قیمت و در دسترس بودن

مانیتور Predator Z57 در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ در آمریکای شمالی با قیمت ۲۴۹۹.۹۹ دلار، در EMEA در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ با شروع قیمت از ۲۳۹۹ یورو و همچنین در کشور چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ با شروع از ۱۷۹۹۹ یوان در دسترس خواهد بود.

نسخه Predator X39 در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ در آمریکای شمالی با بها تمام شده ۱۴۹۹.۹۹ دلار، همچنین در EMEA در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴، با شروع قیمت از ۱۴۹۹ یورو و در چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، با حداقل ۹۹۹۹ یوان در دسترس خواهد بود..

نمایشگر Predator X34 X در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ در آمریکای شمالی با قیمت ۱۲۹۹.۹۹ دلار، در EMEA در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴، با شروع قیمت از ۱۲۹۹ یورو و در چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، با حداقل ۸۹۹۹ یوان در دسترس خواهد بود.

مدل Predator X34 V3 در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ در آمریکای شمالی با قیمت ۸۹۹.۹۹، همچنین در EMEA در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴، با شروع قیمت از ۸۴۹ یورو، و در کشور چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، با شروع از RMB 5999 دلار در دسترس خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.