تترلند کلاسیک در دسترس کاربران تترلند قرار گرفت

vam8566 64aa83a40f068bdcb3a583d6 jpeg

تترلند کلاسیک هم‌اکنون در اپلیکیشن تترلند دردسترس قرار دارد و تمامی کاربران محترم با فعال‌کردن این نسخه از قسمت تنظیمات، می‌توانند از آن استفاده کنند.

تترلند پیش‌از‌این نیز نسخه ۷.۰ وب‌سایت و اپلیکیشن خود را رونمایی و امکانات تازه‌ای را به کاربرانش معرفی کرده و ارائه‌ی نسخه‌ی کلاسیک را وعده داده بود. افزایش سه برابری سرعت لودینگ و افزایش دو برابری سرعت عملیات، کاهش کارمزد تبدیل و کاهش پله‌ای کارمزد بازارتترلند در کنار ارائه‌ی نسخه‌ی کلاسیک برای راحتی کاربران، بخشی از ویژگی‌های نسخه‌ی ۷ تترلند است.

در نسخه‌ی جدید تترلند با توجه به نیاز کاربران و توجه به خواسته‌های آن‌ها، قابلیت‌های به‌روزتر و گسترده‌تری اضافه شده است. این قابلیت‌های اضافه شده به گونه‌ای طراحی شده که محصول نهایی پیچیده نشود اما هم‌زمان سرعت عملیات به دو برابر افزایش پیدا کند.

مبادله تتر به دلایل مختلفی چون ترید رمزارزها، جایگزین برای سرمایه‌گذاری ارزی و نقل و انتقال مالی برای کاربران ایرانی جذابیت دارد. گزارش سال ۱۴۰۱ تترلند که به تازگی منتشر شده هم نشان می‌دهد که تبادل رمزارز در سال گذشته رشد ۴۰ درصدی داشته است.

ارائه‌ی محصولی که استفاده از آن بدون پیچیدگی باشد برای کاربرانی که تمایل به خرید و فروش تتر دارند می‌تواند فضای کاربری را بهینه کند. آمارهای سال گذشته تترلند نشان می‌دهند که تعداد کاربران این صرافی نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۸۷ درصدی را تجربه کرده است. استفاده از تترلند کلاسیک می‌تواند برای این تعداد کاربر که از شهرهای مختلف خرید و فروش تتر انجام می‌دهند، کار را ساده‌تر کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.