تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 2023 با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد

این تبلت لنوو نمایشگر ۱۴۴ هرتزی دارد و در بالاترین نسخه از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

لنوو از جدیدترین تبلت گیمینگ خود با نام Legion Y700 2023 رونمایی کرد. این تبلت که به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی مجهز شده است، در نسخه پایه قیمتی برابر ۳۳۳ دلار دارد.

مشخصات و قیمت تبلت لنوو Legion Y700 2023

این تبلت لنوو به نمایشگر ۸.۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۴۳ پیکسل در هر اینچ، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز شده است که به‌صورت ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قدرت تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 2023 را تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین می‌کند که به‌همراه رم LPDDR5X، امتیاز بالای ۱.۳ میلیون را در بنچمارک آنتوتو کسب کرده است. این دستگاه در نسخه‌های مختلف با ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

لنوو Legion Y700 2023

جدیدترین تبلت لنوو به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ به‌همراه رابط کاربری ZUi 15.0 مجهز شده است. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED به‌چشم می‌خورد و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است.

با توجه به قدرت بالایی که این تبلت دارد، لنوو برای مدیریت گرمای آن از یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته و همچنین پنل پشتی فلزی استفاده کرده است. با وجود چنین سیستمی، تبلت جدید لنوو تنها ۷.۶ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن هم به ۳۴۸ گرم می‌رسد.

تبلت لنوو Legion Y700 2023 به یک باتری ۶۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی مجهز شده است. همچنین این تبلت از دو پورت USB Type-C بهره می‌برد که می‌توان از دومی برای اتصال هدفون استفاده کرد.

قیمت این تبلت در نسخه پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ۳۳۳ دلار می‌رسد و بالاترین نسخه‌اش با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۸۹ دلار قیمت دارد.

نوشته تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 2023 با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.