تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 2023 با قیمت ۳۳۰ دلار معرفی شد

ساعاتی قبل لنوو از تبلت گیمینگ لیجن Y700 2023 رونمایی کرد که با وجود بهره‌گیری از ویژگی‌های جذاب، با قیمت پایه ۳۳۰ دلار راهی بازار چین می‌شود. در این مطلب به ویژگی‌های این تبلت می‌پردازیم.

لنوو برای این تبلت از نمایشگر ۸.۸ اینچی استفاده کرده که رزولوشن آن به ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد و تراکم پیکسلی ۳۴۳ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. این نمایشگر ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و حداکثر روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد. همچنین با توجه به رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی که دارد، برای بازی‌ها می‌تواند تجربه کاربری بسیار جذابی را ارائه کند.

قلب تپنده‌ی این تبلت، چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است که همراه با رم LPDDR5X به دست کاربران می‌رسد. برای خرید این تبلت می‌توانید بین ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنید. تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 2023 با اندروید ۱۳ به دست کاربران می‌رسد و در پنل پشتی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده و در پنل جلویی هم دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

Lenovo Legion Y700 2023 tablet 2 708x1024 1
Lenovo Legion Y700 2023 tablet 4 708x1024 1

با توجه به گیمینگ بودن این تبلت، لنوو توجه ویژه‌ای به کنترل گرمای تولید شده نشان داده و به لطف استفاده از سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته، می‌تواند به خوبی گرمای مربوط به تراشه را کنترل کند تا حین اجرای بازی‌های سنگین، با افت فریم‌ریت روبرو نشوید. این تبلت سبک‌تر از نسل قبلی است و فقط ۳۴۸ گرم وزن دارد و ضخامت آن به ۷.۶ میلی‌متر می‌رسد. از نظر باتری، انرژی تبلت از طرف باتری ۶۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۴۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. در بدنه‌ شاهد قرارگیری دو پورت USB-C هستیم که این یعنی می‌توانید در کنار شارژ شدن، از هدفون سیمی هم بهره ببرید.

مدل پایه این تبلت که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ۳۳۰ دلار قیمت دارد و مدل‌های ۱۲/۵۱۲ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی هم به ترتیب با قیمت ۳۶۰ و ۳۹۰ دلار راهی بازار چین خواهند شد. هنوز مشخص نیست که آیا لنوو این تبلت را راهی بازار جهانی می‌کند یا نه.

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X ظرفیت 32 گیگابایت

منبع: GizmoChina

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.