تبلت هواوی میت پد ۱۱.۵ در کنار یک ایرباد و عینک هوشمند معرفی شد

نسخه PaperMatte تبلت هواوی میت پد ۱۱.۵ به همراه هدفون بی سیم فری بادز پرو ۳ و عینک هوشمند Eyewear 2 به صورت رسمی معرفی شد.

شرکت هواوی امروز با برگزاری رویداد بزرگی در بارسلون از جدیدترین محصولات هوشمند خود یعنی ساعت Watch GT4، هدفون‌ بی‌سیم Freebuds Pro 3 و عینک Eyewear 2 در کنار نسخه PaperMatte تبلت ۱۱.۵ اینچی MatePad رونمایی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این محصولات آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اولین تبلت دنیا با پردازنده AMD Ryzen معرفی شد

قیمت و مشخصات فنی تبلت هواوی میت پد ۱۱.۵

همان‌طور که گفته شد، شرکت هواوی امروز نسخه جدیدی از MatePad 11.5 را با صفحه نمایش PaperMatte معرفی کرد. این نمایشگر با پوشش نانو حسی شبیه به کاغذ را به کاربران منتقل کرده و فشار کمتری را به چشم وارد می‌کند. علاوه بر این با برخورداری از نسل دوم قلم استایلوس (M-Pencil) تجربه نوشتن طبیعی‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

تبلت هواوی میت پد 11.5

تبلت هواوی میت پد 11.5

سایر مشخصات این تبلت مانند قبل است؛ به این معنا که صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی TFT LCD از وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. در بخش سخت افزار از چیپست سفارشی فورجی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ کوالکام با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده و سیستم تصویر برداری شامل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو می‌شود.

تبلت هواوی میت پد 11.5

تبلت هواوی میت پد 11.5

یک باتری ۷۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۲.۵ واتی و از طریق پورت USB تایپ C انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند و بخش نرم افزار نیز با رابط کاربری HarmonyOS 3.1 کار می‌کند. نسخه PaperMatte تبلت MatePad 11.5 در رنگ خاکستری عرضه خواهد شد و از تاریخ ۱۹ سپتامبر با قیمت ۵۰۰ یورو / ۴۰۰ پوند در دسترس خواهد بود.

حال به سراغ دومین محصول یعنی هدفون بی سیم FreeBuds Pro 3 می‌رویم. این دستگاه به‌ عنوان جانشین Freebuds Pro 2 سال گذشته وارد بازار می‌شود و از یک سیستم درایور دوگانه برای صدای واضح‌تر برخوردار است. این محصول پرچم‌دار هواوی دارای قابلیت Adaptive EQ سه‌گانه است تا صدای خروجی را تمیز و واضح به گوش کاربران برساند و از کدک‌های صوتی LDAC و L2HC 2.0 Hi-Res پشتیبانی می‌کند.

تبلت هواوی میت پد 11.5

تبلت هواوی میت پد 11.5

علاوه بر این شرکت هواوی این ایرباد را به سیستم هوشمند دینامیک ANC 3.0 مجهز کرده که گفته می‌شود با حذف نویز بهتر و میکروفون جدید Pure Voice 2.0 در دریافت و انتقال صدا حتی در موقعیت‌های چالش برانگیز عملکرد فوق العاده‌ای خواهد داشت. عمر باتری این هدفون ۳۱ ساعت اعلام شده و همچنین کاربران از قابلیت جفت شدن دو دستگاه به صورت هم زمان برخوردار خواهند شد. فری بادز پرو ۳ با قیمت ۲۰۰ یورو / ۱۸۰ پوند از ۱۱ اکتبر در سراسر بازارهای اروپایی در دسترس خواهد بود.

تبلت هواوی میت پد 11.5

تبلت هواوی میت پد 11.5

آخرین محصولی که قصد معرفی آن را داریم عینک هوشمند Huawei Eyewear 2 است. این عینک دارای لنزهای قابل تعویض Zeiss است و کاربران می‌توانند از طریق بلندگوهای داخلی آن تا ۱۱ ساعت به موسیقی گوش دهند. این عینک هوشمند قابی از جنس تیتانیوم دارد و در کناره‌های آن کنترل‌های لمسی قرار گرفته‌اند. عینک Eyewear 2 با وزن ۴.۷ گرم و قیمت ۳۰۰ یورو از ۱۸ اکتبر در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت هواوی میت پد ۱۱.۵ و سایر محصولات جدید این برند چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.