تبلت ردمی پد پرو (Redmi Pad Pro) با اسنپدراگون ۷s نسل ۲ معرفی شد

شیائومی در جریان رویداد معرفی برگزار شده در چین، از تبلت میان رده و اقتصادی جدید ردمی رونمایی کرد. این تبلت ردمی پد پرو نام دارد و به تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ کوالکام مجهز شده است.

شیائومی امروز در کنار گوشی هوشمند Redmi Turbo 3، از تبلت جدید ردمی یعنی Redmi Pad Pro نیز رونمایی کرد. این تبلت در مقایسه با تبلت‌های قبلی این شرکت مثلا Redmi Pad و Redmi Pad SE ظاهری کاملاً متفاوت و جدید دارد. ردمی پد پرو یک تبلت میان رده محسوب می‌شود و برای استفاده روزانه و مالتی‌تسکینگ ایده‌آل و مناسب است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات ردمی پد پرو

ردمی Pad Pro دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ ۱۲.۱ اینچی با وضوح ۲.۵K (2560 در ۱۶۰۰ پیکسل)، نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است. این نمایشگر از گواهی TUV Rheinland برای محافظت از چشم برخوردار است و از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

ردمی پد پرو

ردمی پد پرو

این تبلت با قلم استایلوس که به صورت مغناطیسی به سمت چپ دستگاه متصل می‌شود، کاملا سازگار است. در پنل پشت نیز دو حلقه دوربین برجسته به چشم می‌خورد که شامل یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک فلاش LED می‌شود. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم در پنل جلویی تعبیه شده است.

تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ کوالکام به این دستگاه قدرت می‌بخشد و با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی گذاشته شده است.

از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴، وایفای ۶، بلوتوث ۵.۲، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۳، بلندگوهای چهارگانه با فناوری دالبی اتموس و میکروفون‌های دوگانه اشاره کرد.

قیمت ردمی پد پرو از ۱۴۹۹ یوان (معادل ۲۳۴ دلار) برای نسخه ۶ / ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود و به ۱۵۹۹ یوان (معادل ۲۲۱ دلار) و ۱۷۹۹ یوان (معادل ۲۴۸ دلار) برای مدل‌های ۸ / ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی / ۲۵۶ گیگابایتی می‌رسد. این تبلت در رنگ‌های خاکستری تیره، سبز دودی و آبی در بازار موجود خواهد شد. فروش اولیه این دستگاه از تاریخ ۱۵ آوریل آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت ردمی پد پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.