تا عرضه گوشی‌های میان‌رده گلکسی M15 5G و گلکسی M55 فاش شد؛ تا عرضه راهی نیست

سامسونگ امروز دو گوشی‌های میان‌رده گلکسی  M15 5G و گلکسی M55 را در هند راه‌اندازی کرد. هنوز کارهای نهایی انجام نشده اما احتمال می‌رود به زودی گوشی‌های میان‌رده‌ی دیگری به نام‌های Galaxy F35 و Galaxy M35 را در این کشور معرفی کند که به نوعی نسخه‌هایی کمی تغییر یافته از Galaxy A35 باشند.سامسونگ گواهی BIS (Bureau of Indian Standards) را برای دو گوشی آینده دریافت کرده است. شماره مدل‌های آن‌ها SM-E356B/DS و SM-M356B/DS است. با توجه به این شماره‌های مدل و نامگذاری گوشی‌های سامسونگ، احتمالاً این گوشی‌ها به عنوان Galaxy F35 5G و Galaxy M35 5G معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

گوشی‌های میان‌رده گلکسی M15 5G و گلکسی M55 سامسونگ

هر دو گوشی قبلاً مشاهده و مشخص شده بود که هردوی آنها از پردازنده پردازنده  Exynos 1380 بهره خواهند برد . این چیپست همان چیپست استفاده شده در Galaxy A35 است که چند روز پیش در هند معرفی شد.

تا عرضه گوشی‌های میان‌رده گلکسی M15 5G و گلکسی M55 فاش شد؛ تا عرضه راهی نیست

تا عرضه گوشی‌های میان‌رده گلکسی M15 5G و گلکسی M55 فاش شد؛ تا عرضه راهی نیست

همچنین گفته می شود که دو گوشی میان‌رده گلکسی  M15 5G و گلکسی  M55 از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند هستند. احتمالاً این گوشی‌ها دارای شیار کارت حافظه microSD و از طراحی One UI 6.1 بر اساس اندروید ۱۴ پشتیبانی می‌کنند.

گوشی‌های آینده احتمالاً مجهز صفحه نمایش OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz، حسگر اثر انگشت جانبی، پورت USB Type-C، قول چهار بروزرسانی سیستم عامل اندروید و باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر یا بیشتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.