تایید عرضه نسخه جهانی گوشی گیمینگ Red Magic 8 Pro در روزهای آینده

ماه گذشته نوبیا از گوشی‌های گیمینگ پرچمدار Red Magic 8 Pro برای عرضه در چین رونمایی کرد و حالا سازنده Red Magic 8 Pro و +Red Magic 8 Pro اذعان کرده که این تنها یک مدل از دیوایس‌های پرچمدار به زودی در بازار جهانی نیز عرضه خواهند شد. در حالی که به نظر می‌رسد نوبیا قرار نیست مدل پلاس را در بازار جهانی عرضه کند، اما مدل اصلی یعنی Red Magic 8 Pro قرار است در ۱۶ ژانویه به صورت جهانی عرضه شود.

با این حال نسخه جهانی از این گوشی به جای پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی در مدل چینی از تکنولوژی شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. ظرفیت باتری همان ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نسخه بین المللی خواهد بود.

با این وجود باید دید که نسخه جهانی آیا تغییرات دیگری را نیز در بخش مشخصات فنی و سخت افزاری شاهد خواهد بود یا خیر. Red Magic 8 Pro که در حال حاضر در داخل چین در دسترس قرار گرفته از چیپست جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد و این دستگاه با حداکثر رم ۱۲ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود.

عرضه جهانی Red Magic 8 Pro

رد مجیک ۸ پرو همچنین قرار است با پشتیبانی از نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن ۱۱۱۶×۲۴۸۰ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در دسترس قرار گیرد. علاوه بر این، این دستگاه‌ها با پشتیبانی از بلندگوهای استریو دوگانه خطی که از تأخیر کم ۴۸ میلی ثانیه، موسیقی بدون اتلاف ۹۶ کیلوهرتز و صدای اسنپدراگون پشتیبانی می‌کنند عرضه خواهد شد.

عرضه جهانی Red Magic 8 Pro

یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض و یک سنسور ماکرو سیستم دوربین سه‌گانه پشتی گوشی را تشکیل می‌دهند. دوربین جلوی سلفی این گوشی نیز با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در دسترس قرار گرفته است. به گفته‌ی سازنده مدل مرجعی چینی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی و باتری ۶۰۰۰ آمپری می‌تواند تا ۴۷ ساعت عمر باتری را برای کاربر به ارمغان آورد. این سری گوشی‌های با سیستم عامل Red Magic OS 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.