تایکا وایتیتی: شخصیت منفی فیلم Thor 5 باید از هلا قوی‌تر باشد

آیا شاهد بازگشت این کارگردان برای قسمت پنجم خواهیم بود؟

تایکا وایتیتی: شخصیت منفی فیلم Thor 5 باید از هلا قوی‌تر باشد

روز گذشته شایعه‌ای از ساخت فیلم Thor 5 منتشر شده بود و اکنون تایکا وایتیتی (Taika Waititi) به صحبت درباره دشمن بعدی ثور پرداخته است. 

<!–

–>

 تایکا وایتیتی که دو قسمت آخر سری فیلم ثور را کارگردانی کرده است، می‌خواهد که شخصیت منفی Thor 5، از هلا نیز قوی‌تر باشد. کتابی خاص از فیلم آخر ثور قرار است منتشر شود که نگاهی به پشت صحنه ساخت Thor: Love and Thunder خواهد داشت. تایکا وایتیتی در این کتاب به صحبت درباره دشمن بعدی ثور پرداخته است. 


مطلب پیشنهادی:۵ اشاره به کانگ در فازهای ۱ تا ۴ دنیای سینمایی مارولشخصیتی که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania رونمایی شد
۵ اشاره به کانگ در فازهای ۱ تا ۴ دنیای سینمایی مارول۵ اشاره به کانگ در فازهای ۱ تا ۴ دنیای سینمایی مارول

در بخشی از Thor: Love and Thunder The Official Movie Special book وایتیتی اشاره می‌کند که فیلم بعدی باید در جهت تکامل این شخصیت باشد. این کارگردان باور دارد که باید مانعی محکم و بزرگی پیش روی ثور قرار داده شود تا او را به چالش بکشد، از این رو انتخاب دشمنی ضعیف‌تر از هلا (Hela) منطقی نیست. 

فیلم Thor 5 فیلم Thor 5

Thor: Ragnarok به کارگردانی تایکا وایتیتی شخصیت هلا با بازی کیت بلانشت (Cate Blanchett) را به طرفداران معرفی کرد. هلا که خواهر ثور نیز محسوب می‌شود، چکش او را نابود کرد و کنترل آزگارد را به دست گرفت. از آنجایی که ثور به تنهایی توانایی شکست هلا را نداشت، با استفاده از رگناروک آزگارد و هلا را نابود کرد. 

در حال حاضر اطلاعات خاصی از فیلم Thor 5 در دسترس قرار ندارد و نمی‌دانیم که مارول چه برنامه‌ای برای این ابرقهرمان در سر دارد. ساخت این فیلم حتی به صورت رسمی تایید نشده است و کریس همسورث نیز نمی‌‌داند چه زمانی دوباره در نقش ثور ظاهر خواهد شد. 


مطلب پیشنهادی:۲۲ نکته مهم برای کسانی که سریال‌های مارول را تماشا نکردندنکته‌هایی که برای دنبال کردن دنیای سینمایی مارول نیاز دارید
۲۲ نکته مهم برای کسانی که سریال‌های مارول را تماشا نکردند۲۲ نکته مهم برای کسانی که سریال‌های مارول را تماشا نکردند


چرا کنسول‌ های دستی اینقدر زیاد شدن؟

تایکا وایتیتی: شخصیت منفی فیلم Thor 5 باید از هلا قوی‌تر باشد - ویجیاتوتایکا وایتیتی: شخصیت منفی فیلم Thor 5 باید از هلا قوی‌تر باشد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.