تاوان بدقولی تپسی در ماجرای سرویس مدرسه: دادستانی مدیرعامل تپسی را احضار کرد

به‌دنبال نارضایتی‌ها و گلایه‌‌های شهروندان در مورد مشکلات ارائه خدمات سرویس مدرسه تپسی، دادستانی تهران مدیرعامل تپسی را احضار کرد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، دادستانی تهران با توجه به اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات ایجاد شده در زمینه ارائه خدمات سرویس مدرسه تاکسی اینترنتی تپسی، ضمن واکنش به موضوع، مدیرعامل تپسی را احضار کرد.

بیشتر بخوانید: مشکلات سرویس مدرسه تپسی کاربران و دانش‌آموزان را سرگردان کرده است

احضار مدیرعامل تپسی به دادگاه

براساس اطلاعیه قوه قضاییه در این رابطه آمده است: «در پی اظهار نارضایتی‌ها و گلایه‌مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارائه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، دادستانی تهران به موضوع واکنش نشان داد.

تپسی نام تجاری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس است که قبل از مهرماه با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به ثبت نام سرویس مدرسه کرده و بررسی‌های اولیه حاکی از این است که پس از آغاز سال تحصیلی تعهدات خود را انجام نداده و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام به بازگرداندن اصل پول کرده است.

در همین رابطه؛ دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعی‌العموم موضوع را پیگیری می‌کند. در این راستا با تشکیل جلسه‌ای در روز دوشنبه با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران در دستور کار دادستانی قرار گرفت.»

مدیرعامل تپسی

مدیرعامل تپسی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احضار مدیرعامل تپسی در پی بدقولی در رابطه با سرویس مدرسه تپسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.