تام کروز برای ساخت مجموعه فیلم‌های جدید با کمپانی برادران وارنر مشارکت خواهد کرد

تام کروز برای ساخت مجموعه فیلم‌های جدید با کمپانی برادران وارنر مشارکت خواهد کرد

تام کروز به تازگی شراکت جدیدی را با کمپانی برادران وارنر رقم زده و از این طریق قرار است باری دیگر به ریشه‌های خود در این شرکت بازگردد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمننگاهی به برترین آثار ایرلندی با چشم‌های دلربا
برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمنبرترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمن

برادران وارنر دیسکاوری (Warner Bros. Discovery) اخیرا طی بیانیه‌ای اعلام کرد، ستاره فیلم تاپ گان ماوریک (Top Gun: Maverick)؛ تام کروز و رؤسای مشترک Warner Bros. Motion Picture Group یعنی مایکل دی لوکا و پم عبدی، «مشارکت استراتژیک» جدیدی را برای تولید و توسعه آثار سینمایی جدید و اوریجینال با بازی کروز رقم زده‌اند.

کروز که با بازی در فیلم‌های تینیجری و نوجوانانه The Outsiders و Risky Business، کار خود را در کمپانی برادران وارنر آغاز کرد، حال قرار است تا باری دیگر به این شرکت برگردد. همچنین قرار است به عنوان بخشی از این قرارداد، دفاتر خاصی به کمپانی تولید کروز در شعبه‌ی بربنکِ برادران وارنر دیسکاوری اختصاص یابد.

دی لوکا و عبدی در بیانیه‌ای اعلام کردند که از همکاری با تام؛ اسطوره‌ی بی‌چون و چرای صنعت فیلمسازی بسیار هیجان‌زده‌اند و اینکه می‌خواهند با این قرارداد جدید، تام کروز را به شرکت برادران وارنر بازگردانند ماموریت و چشم‌اندازی بوده که سال‌ها برای آن تلاش کرده‌اند.

مشارکت تام کروز و برادران وارنرمشارکت تام کروز و برادران وارنر

آن‌ها گفتند: «امروز، این به واقعیت تبدیل شده است و ما یک قدم تا رسیدن به جاه‌طلبی خود نزدیک‌تر شده‌ایم. ما با هیجانی بسیار، بازگشت تام را گرامی می‌داریم و مشتاقانه منتظر حضور بیشتر نبوغ او در سینما در سال‌های آینده هستیم».

تام کروز هم در این رابطه گفت: «من برای دیوید (زاسلاو؛ مدیر عامل برادران ورانر دیسکاوری)، پم، مایک و کل تیمِ برادران وارنر دیسکاوری و تعهد آنها به فیلم‌ها، طرفداران و خلق تجربه‌ای سینمایی احترام و تحسین زیادی قائل هستم. من مشتاقانه منتظرم تا فیلم‌هایی عالی با هم بسازیم!».

گویا کروز طی این سال‌ها که با کمپانی پارامونت همکاری داشت، از نحوه اکران مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» توسط این کمپانی رضایت صددرصدی نداشت. طی اخبار و گزارشاتی که سال گذشته منتشر شدند، فهمیدیم که پارامونت و کروز بر سر طولانی‌تر بودن زمان اکران فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در سینما با هم اختلاف‌نظر شدیدی داشته‌اند. اکنون اما همکاری کروز و برادران وارنر درهای جدیدی را برای این هنرپیشه گشوده که باید ببینیم چه‌طور از این فرصت بهره خواهد برد.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنیدیک وحشت متفاوت
۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاسبازی های ایکس باکس روی پلی استیشن و جوایز استیم

شرکت یونیتی ۱۸۰۰ نفر از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتوشرکت یونیتی ۱۸۰۰ نفر از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.