تام هیدلستون بعد ۱۴ سال با نقش لوکی و مارول خداحافظی کرد

تام هیدلستون بعد ۱۴ سال با نقش لوکی و مارول خداحافظی کرد

تام هدیلستون به عنوان بازیگر نقش لوکی در نظر دارد تا پس از ۱۴ سال فعالیت در دنیای سینمایی مارول از ایفاء نقش این شخصیت عقب بکشد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیممنهای اونا ما باقی میمونیم.
نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیمنقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیم

تام هیدلستون یکی از باسابقه‌ترین بازیگران دنیای سینمایی مارول (MCU) است که از زمان اکران فیلم Thor در سال ۲۰۱۱ میلادی، در نقش لوکی شرور تبدیل به قهرمان عمومی شده است. او شاید بعد از ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) کسی که سه سال قبل برای اولین بار در صحنه تیتراژ پایانی فیلم مرد آهنی، از ایفاء نقش در قامت شخصیت Nick Fury خداحافظی کرد، در رتبه دوم برجسته‌ترین بازیگر مارول باشد که کارش را به گونه‌ای به اتمام رسانده و از کناره‌گیری می‌کند.

تام هدیلستونتام هدیلستون

اما پس از ۱۴ سال و ساختن شخصیت لوکی در طول چندین فیلم و برنامه تلویزیونی خودش (بدون ذکر حداقل دو نسخه جدا از خط زمانی God of Mischief)، به نظر می‌رسد که هیدلستون در حال آماده شدن برای خداحافظی با لوکی دنیای مارول است.

طی مصاحبه اخیر او با جیمی فالن (Jimmy Fallon)، تام هیدلستون به پایان لوکی فکر کرد و بدون اینکه هیچ اسپویلی برای طرفدارانش توضیح داده شود، گفت که چگونه به طور موثر کتاب شخصیت لوکی را می بندد و این بهترین زمان برای جدا شدن از شخصیت شرور دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

او گفت:

من این را خواهم گفت، همه چیز از دور کامل [به‌نظر] می‌رسد. این پایان فصل ۱ و ۲ است، و همچنین پایان شش فیلم و ۱۲ قسمت و ۱۴ سال از زندگی من. ۱۴ سال. وقتی انتخاب شدم ۲۹ ساله بودم، اکنون ۴۲ ساله هستم. این یک سفر بود.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکمنمایش حماسه افتخار و انتقام
۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم


خفن‌ترین نکات بازی کلش آف کلنز که فقط گیمرهای قدیمی یادشونه!

اولین تیزر از انیمه Terminator منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتواولین تیزر از انیمه Terminator منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.