تاریخ پخش فصل سوم سریال The Witcher اعلام شد

شبکه «نتفلیکس» (Netflix) اعلام کرد فصل سوم سریال «ویچر» (The Witcher) در دو قسمت در تابستان امسال پخش خواهد شد. گفتنی است این آخرین هنرنمایی «هنری کویل» در نقش «گرالت» در این سریال خواهد بود.

شبکه Netflix با انتشار تریلری، تاریخ پخش فصل سوم سریال The Witcher را اعلام کرد. فصل سوم این سریال در دو قسمت پخش خواهد شد؛ قسمت اول در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر ۱۴۰۲) و قسمت دوم در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد) منتشر خواهند شد. این سریال که با نظرات مثبت منتقدین مواجه شد، اقتباسی از رمان معروفی به همین نام نوشته «آندری ساپکوفسکی» (Andrzej Sapkowski) است. البته خالقان سریال مذکور عناصری از بازی‌های کامپیوتری The Witcher در روایت آن گنجانده‌اند.

پخش فصل سوم سریال The Witcher

جدایی «هنری کویل» پس از فصل سوم سریال The Witcher

سال گذشته، «هنری کویل» در جریان همایش WitcherCon اعلام کرد پس از بازی در فصل سوم، از تیم بازیگری سریال The Witcher جدا می‌شوند. در پی آن، «لیام همسورث» (بازیگر سری فیلم‌های The Hunger Games) جایگزین او در نقش «گرالت» خواهد شد.

«نتفلیکس» همچنین یک مینی‌سریال از جهان «ویچر» در ماه دسامبر منتشر کرد که در آن «میشل یو» (Michelle Yeo) و «سوفیا براون» (Sophia Brown) ایفای نقش می‌کردند. سریال The Witcher: Blood Origins با واکنش‌های منفی از سوی منتقدان و اهالی رسانه مواجه شد. شرکت «سی دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) در اکتبر سال گذشته اعلام کرد ساخت یک سه‌گانه دیگر از سری The Witcher در دستور کار قرار گرفته است. این شرکت در حال حاضر مشغول ساخت نسخه بازسازی بازی اول «ویچر» و پروژه‌ای مرموز با نام Project Sirius است. شما می‌توانید تریلر فصل سوم سریال The Witcher را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.