تاریخ پخش سریال اسپین‌آف The Walking Dead با حضور ریک و میشون مشخص شد

تاریخ پخش سریال اسپین‌آف The Walking Dead با حضور ریک و میشون مشخص شد

کانال AMC اخیرا با انتشار یک تیزر تریلر جدید از تاریخ پخش سریال اسپین آف مردگان متحرک (The Walking Dead) با محوریت ریک و میشون رونمایی کرده است. این سریال که The Walking Dead: The Ones Who نام دارد قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ (۶ اسفند ۱۴۰۲) پخش شود.

<!–

–>

این سریال در واقع ۸ سال بعد از روزی که ریک گرایمز (با بازی اندرو لینکلن) و میشون (دانای گوریرا) رابطه رمانتیک خود را آغاز کردند، روایت می‌شود. همانطور که ذکر شد، تیزر جدیدی از این اسپین‌آف ۶ قسمتی منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

لینکلن و گوریرا در این تیزر حضور دارند و درباره شخصیت‌های خود در سریال صحبت می‌کنند:

مشخص نشد که در فصل نهم مردگان متحرک ریک گرایمز را با هلیکوپتر به کجا بردند و هدف ما در این سریال این است که جواب‌هایی برای این اتفاق داشته باشیم.

سریال مردگان متحرکسریال مردگان متحرک

پس از آن که خود را فدا کرد تا از خانواده و دوستانش محافظت کند، همه تصور کردند که او مرده است. اما او جان سالم به در برد و همانطور که The Walking Dead: World Beyond فاش کرد، جیدیس (پولیانا مکینتاش) ریک را برای پاکسازی واکرها در یک مرکز کشتار برد؛سرنوشتی که از آن زمان تاکنون نتوانسته از آن فرار کند.

این تیزر همچنین تری‌اوکوئین را به عنوان رهبر CRM نشان می‌دهد و به بازگشت بیلی (اندرو بچلو) و ایدن (بریدا وول) اشاره دارد. لزلی – ان برانت و مت جفریس نیز دیگر بازیگران سریال را تشکیل می‌دهند.

The Ones Who Live شش قسمت خواهد داشت و ششمین اسپین آف از دنیای The Walking Dead محسوب می‌شود. اخیرا گفته شده بود که اسپین آف مربوط به شخصیت «دریل دیکسون» که Walking Dead: Daryl Dixon نام دارد فصل دومی خواهد داشت و «ملیسا مک‌براید» نیز در آن دوباره نقش کارول را ایفا می‌کند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ کمیک بتمن با چاشنی وحشتماجراهای ترسناک شوالیه‌ی تاریکی
۱۰ کمیک بتمن با چاشنی وحشت۱۰ کمیک بتمن با چاشنی وحشت


ده‌ تکنولوژی که آینده گیم رو تغییر میدن!

ایکس باکس برای اولین بار در تاریخ می‌تواند پلی استیشن را شکست دهد - ویجیاتوایکس باکس برای اولین بار در تاریخ می‌تواند پلی استیشن را شکست دهد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.