تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد

مرحله اول سود سهام عدالت، اواخر آذر ۱۴۰۲ به حساب مشمولین واریز شد. با اینکه تاریخ تقریبی مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص بود اما حالا وزیر اقتصاد تاریخ دقیق را اعلام کرده است.

تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت در مرحله دوم اعلام شد. وزیر اقتصاد پیش‌تر گفته بود که سود سهام عدالت همه مشمولین در مرحله دوم، اواخر اسفند ۱۴۰۲ واریز خواهد شد. حال وی به طور قطعی اعلام کرده است که مبلغ این سود ۲۵ اسفند واریز خواهد شد. پیش‌تر مرحله اول سود مشمولین، اواخر آذر سال جاری واریز شد. مبلغ سود سهام نیز با توجه به اینکه فرد در دسته سهامدارن ۵۰۰ هزار تومانی باشد و یا ۱ میلیون تومانی، متفاوت است. جزئیات خبر را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: تاریخ نهایی دریافت سهام عدالت متوفیان اعلام شد [+نحوه دریافت و مدارک لازم]

تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت مشخص شد

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت:

سود مرحلۀ دوم سهام عدالت تا ۲۵ اسفند به حساب همه دارندگان سهام عدالت واریز می‌شود.

عبور نرخ رشد اقتصادی از ۶ درصد

وی همچنین گفت: «طبق گزارش مرکز آمار در ۹ ماهه امسال رشد باثبات فصول قبلی تکرار شده است و در پاییز امسال رشد اقتصادی به ۵/۱ با احتساب نفت و ۲/۵درصد بدون نفت رسیده که نشان‌دهنده ثبات پایدار است.»

تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت مشخص شد

تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت مشخص شد

خاندوزی افزود:

رشد ۲۱.۸درصدی بخش‌هایی مثل نفت و محصولات نفتی نشان داد که کشور در زمینه تحریم‌شکنی‌ها قابلیت بالایی دارد. در ۹ ماهه ۱۴۰۱ رشد اقتصادی با نفت ۴.۸درصد، در ۱۴۰۰ ۶.۸درصد در سال ۹۹، ۲درصد و در سال ۹۸، منفی ۵.۴درصد و در سال ۹۷، ۳.۸درصد بوده است.

وزیر اقتصاد همچنین گفت: «بنابراین در ۱۴۰۲ بعد از ۹ماهه سال ۹۶ اولین سالی است که رشد اقتصادی بالای ۶درصد را تجربه می‌کنیم. تورم نقطه به نقطه بهمن‌ماه با ۲/۷واحد درصد کاهش به ۳۵/۸درصد رسیده است. استفاده دولت از تنخواه گردان صفر بوده و خوشبختانه شاهد ناترازی در بودجه دولت نیستیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تاریخ دقیق واریز سود عدالت چیستپ؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.