تاریخ عرضه نسخه Early Access بازی The Outlast Trials اعلام شد

شرکت Red Barrels با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرد نسخه Early Access بازی ترسناک The Outlast Trials در اواسط ماه مه امسال عرضه می‌شود.

سومین نسخه از سری بازی‌های ترسناک Outlast با نام کامل Outlast Trials قرار است در سال جاری در دسترس کاربران قرار گیرد. شرکت Red Barrels به طور رسمی اعلام کرد نسخه Early Access این بازی ترسناک در تاریخ ۱۸ مه ۲۰۲۳ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای دارندگان رایانه شخصی عرضه می‌شود.

این شرکت در کنار اعلام تاریخ عرضه نسخه Early Access بازی The Outlast Trials، یک تریلر تازه از این عنوان به نمایش گذاشت که صداپیشگان آن در حال ضبط صداهای جیغ، فریاد و ناله‌های وحشتناک هستند. این صداها قرار است بازیکنان را به شدت عصبی کند. بازی Outlast Trials ابتدا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. شرکت Red Barrels نسخه آزمایشی این بازی را به صورت محدود در اختیار چند بازیکن در ماه اکتبر سال گذشته قرار داد. با این حال، توسعه‌دهندگان هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه کامل بازی Trials اعلام نکرده‌اند.

نسخه Early Access بازی The Outlast Trials

گیم پلی نسخه Early Access بازی The Outlast Trials

داستان بازی Outlast Trials در دوران جنگ سرد رخ می‌دهد که شرکت مورکوف برای انجام آزمایش‌های غیرطبیعی خود از گروهی از داوطلبان استفاده می‌کند. این نسخه به مانند نسخه‌های پیشین، امکان تجربه تک‌نفره یا چندنفره (حداکثر ۴ بازیکن) آن وجود دارد. اگر کاربران نسخه‌های قبلی این سری را انجام داده باشند، بی‌شک با مکانیزم‌های گیم‌پلی آن آشنا خواهند بود. بازیکنان تنها باید مخفی شوند، فرار کنند و تمام تلاش خود را برای بقای خود به کار ببرند. البته بازیکنان در بازی The Outlast Trials می‌توانند با جمع‌آوری و ارتقا ابزارها، مهارت مخفی‌کاری و پنهان‌شدن خود را افزایش دهند.

نسخه Early Access بازی Outlast Trials هم‌اکنون در فروشگاه‌های «استیم» (Steam) و «اپیک استور» (Epic Store) قابل پیش‌خرید است. شما می‌توانید تریلر نسخه Early Access عنوان Outlast Trials را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.