تاریخ عرضه فصل اول بازی Suicide Squad مشخص شد

طبق جدیدترین گزارش، فصل اول بازی «جوخه خودکشی: لیگ عدالت را بکش» (Suicide Squad: Kill the Justice League) در اواخر ماه مارس عرضه می‌شود. گفتنی است «جوکر» (Joker) در قالب شخصیت قابل‌بازی به Suicide Squad اضافه می‌شود.

استودیو توسعه‌دهنده «راکستدی» (Rocksteady) اعلام کرده است فصل اول بازی Suicide Squad در تاریخ ۲۸ مارس (۹ فروردین ۱۴۰۳) شروع می‌شود. یکی از محتویات برجسته فصل اول این عنوان، اضافه‌شدن شخصیت Joker به جمع کاراکترهای Suicide Squad خواهد بود.

فصل اول بازی Suicide Squad

ملاقات با جوکر جدید در فصل اول بازی Suicide Squad

ورژن Joker در بازی Suicide Squad از جهان موازی Elseworld از رمان‌های DC Universe می‌آید. این ورژن «جوکر» می‌تواند از سلاح‌هایی مانند گرز و چتر موشکی استفاده کند. Joker همچنین می‌تواند خود را به آسمان پرتاب کند تا حملات هوایی را انجام دهد.

محتوای دیگری که به Suicide Squad: Kill the Justice League به عنوان بخشی از فصل اول آن عرضه می‌شود، شامل دو قسمت جدید است که ماموریت‌ها، فعالیت‌ها و دشمنان جدیدی را با خود به همراه خواهد داشت. همچنین اسلحه‌ها و تجهیزات جدیدی برای بازی و همچنین محتوای بیشتری در رابطه با «ریدلر» (Riddler) وجود خواهد داشت.

بازی Suicide Squad هم‌اکنون برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) قابل دسترسی است. این بازی نقدهای متوسطی از سوی منتقدان دریافت کرد و مدیرعامل WB Discovery هم گفت بازی جدید «راکستدی» طبق انتظارات ما عمل نکرده است.

استودیو «راکستدی» وعده داده است حالت آفلاین به‌زودی به بازی Suicide Squad اضافه می‌شود. باید منتظر ماند و دید این حالت آفلاین به چه طریقی به بازی لایوسرویس مذکور اضافه خواهد شد. لطفاً نظرات خود را درباره جوکر جدید بازی «بتمن» (Batman) با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.