تاریخ عرضه ریلمی GT Neo 6 SE مشخص شد؛ رقیب ردمی توربو ۳ به میدان آمد

تاریخ عرضه ریلمی GT Neo 6 SE بالاخره مشخص شد. ریلمی که تقریبا یکی از برندهای نوظهور حوزه گوشی‌های هوشمند است به تازگی ویدیویی از گوشی جدید خود با انتشار ویدئویی که ظاهر آن را به نمایش می‌گذارد رونمایی کردریلمی در حساب رسمی خود در وب‌سایت ویبو اعلام کرده که ازریلمی GT Neo 6 SE در تاریخ ۱۱ آوریل ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی رونمایی خواهد شد. جالب اینجاست که شیائومی هم اعلام کرده که گوشی هوشمند آینده‌اش با نام Redmi Turbo 3 در تاریخ ۱۰ آوریل رونمایی خواهد شد که باعث می‌شود هفته آینده برای علاقمندان به گوشی‌های هوشمند بسیار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ عرضه ریلمی GT Neo 6 SE

این برند همچنین تایید کرده که Realme GT Neo 6 SE از چیپست اسنپدراگون ۷+ نسل ۳ قاتل پرچمدار کلاسیک جدید پشتیبانی خواهد کرد.

در مقابل رقیب آن ،  یعنی ردمی توربو ۳،  از چیپست اسنپدراگون  ۸s نسل ۳ پشتیبانی می‌کند که همچنین یک چیپ با عملکرد بالا برای تغذیه دستگاه‌های پرچمدار است. جالب است که در لیست‌های AnTuTu ماه آینده هر دو این دستگاه‌ها را در مقابل هم ببینیم. با این ترتیب می‌توان این دو محصول را رقیب یکدیگر دانست.

تاریخ عرضه ریلمی  GT Neo 6 SE

آنطور که در ویدئو‌های تبلیغاتی قابل مشاهده بوده و مورد تائید نیز قرار گرفته، به نظر صفحه نمایش ریلمی GT Neo 6 SE نسبت به بدنه با کمی انحنا طراحی شده است. شایعات نشان می‌دهند که اندازه آن ۶.۷۸ اینچ بوده و از پنل LTPO BOE 8T با وضوح ۱.۵K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz پشتیبانی خواهد کرد. این صفحه دارای درخشندگی نوری حداکثر ۶,۰۰۰ نیت خواهد بود.

تاریخ عرضه ریلمی  GT Neo 6 SE مشخص شد؛ رقیب ردمی توربو 3 به میدان آمد

تاریخ عرضه ریلمی  GT Neo 6 SE مشخص شد؛ رقیب ردمی توربو 3 به میدان آمد

گوشی هوشمند جدید ریلمی مجهز به چیپ Snapdragon 7+ Gen 3 بوده که با حداکثر ۱۶ گیگابایت RAM LPDDR5x  و تا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0  جفت شده‌اند. از زاویه‌ای دیگر به  نظر این خصوصیات در کنار باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند، ترکیب برنده‌ای است که این گوشی همه را یکجا در کنار هم دارد

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.