تاریخ عرضه دومین بسته الحاقی Final Fantasy 16 اعلام شد

تاریخ عرضه دومین بسته الحاقی Final Fantasy 16 اعلام شد

اسکوئر انیکس تاریخ عرضه بسته الحاقی The Rising Tide برای بازی نقش‌آفرینی Final Fantasy 16 را اعلام کرد. DLC دوم بازی با قیمت ۲۰ دلار در ۱۸ آپریل (۳۰ فروردین) منتشر خواهد شد.

<!–

–>

تاریخ انتشار شب گذشته در پایان پنل شرکت در PAX East اعلام شد که اطلاعات جدید اکسپنشن را پوشش می‌داد. در توضیحات همراه با تریلر جدید، آمده است:

نامه‌ای بدون نشان به مخفیگاه می‌رسد که حاوی درخواستی بسیار کنجکاوکننده است: Dominant of Leviathan به کمک احتیاج دارد. Clive و همراهانش برای پاسخ به این درخواست باید به Mysidia سفر کنند، سرزمینی پنهان در زیر آسمان آبی که تاریخچه غم‌انگیز مردمی فراموش‌شده را کشف خواهند کرد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII: Rebirthدنیای بی‌حد و مرز تخیل ادامه دارد
بررسی بازی Final Fantasy VII: Rebirthبررسی بازی Final Fantasy VII: Rebirth

اولین بسته الحاقی داستانی بازی، Echoes of the Fallen، در ماه دسامبر ۲۰۲۳ با قیمت ۱۰ دلار منتشر شد. بازیکنان می‌توانند Expansion Pass بازی Final Fantasy 16 را با قیمت ۲۵ دلار خریداری کنند که به هر دو بسته الحاقی دسترسی پیدا خواهند کرد.

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده سری اخیرا گفت که بعید است پس از دو بسته الحاقی اعلام شده، DLC بیشتری برای بازی ساخته شود، اگرچه به طور کامل آن را رد نکرد.

او به Game Informer گفت:

سوال دشواری است. پاسخ صادقانه من این است، «در حال حاضر نمی‌دانم»، اما در عین حال، این احتمال کاملا مساوی با صفر نیست. نمی‌خواهم در حال حاضر هیچ احتمالی را از بین ببرم. دلیل آن این است که ما تلاش و زمان زیادی را صرف ساخت این بازی کردیم و فناوری‌های پیشرفته زیادی را قرار دادیم.

Final Fantasy 16Final Fantasy 16

Final Fantasy 16 در سال ۲۰۲۳ بر روی پلی استیشن ۵ منتشر شد. این بازی که توسط Creative Business Unit 3 توسعه یافته بود. شایان ذکر است که این استودیو معمولا مشغول توسعه Final Fantasy 14 است، به خصوص که در سال میلادی جاری اکسپنشن Dawntrail منتشر می‌شود.

نائوکی یوشیدا همچنین اعلام کرد که توسعه نسخه پی‌سی به آرامی در حال پیشرفت است، اگرچه این شرکت هنوز آماده اعلام تاریخ انتشار آن نیست.


مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید پیش از شروع Final Fantasy 16 بدانیدفاینال فانتزی به سبک گیم آو ترونز!
نکاتی که باید پیش از شروع Final Fantasy 16 بدانیدنکاتی که باید پیش از شروع Final Fantasy 16 بدانید


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

دو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتودو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.