تاریخ عرضه دموی رایگان بازی Stellar Blade اعلام شد

استودیو توسعه‌دهنده Shift Up اعلام کرد دموی رایگان بازی اکشن Stellar Blade در تاریخ ۲۹ مارس (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تنها برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) منتشر می‌شود. برای مطالعه جزئیات دموی رایگان بازی Stellar Blade همراه ما باشید.

در اوایل این ماه، دموی رایگان بازی Stellar Blade به صورت اتفاقی در فروشگاه PlayStation آپلود شد. تعداد اندکی از کاربران توانستند این دمو را دانلود کنند؛ اما شرکت «سونی» (Sony) خیلی سریع متوجه این اشتباه شد و فایل را از فروشگاه حذف کرد. اکنون با گذشت نزدیک به یک‌ماه، استودیو Shift Up و ناشر Sony تاریخ دقیق عرضه دموی رایگان بازی مذکور را مشخص کردند.

دموی رایگان بازی Stellar Blade

ویژگی‌های جذاب دموی بازی Stellar Blade

گفتنی است که در صورت به اتمام رساندن این دمو، فایل سیو آن به بازی کامل راه پیدا خواهد کرد و کاربران دیگر لازم نیست مرحلۀ ابتدایی را تکرار کنید. این دموی رایگان، مقدمه (Prologue) بازی «استلار بلید» و ورود شخصیت «ایو» (Eve)، عضو گروه هوایی هفتم، به سیاره زمین را روایت می‌کند. بازیکنان در این دمو، قسمت‌های ابتدایی بازی و بخش‌های تمرینی را تجربه خواهند کرد و با اولین باس فایت بازی نیز مواجه خواهند شد.

بی‌شک این یک فرصت فوق‌العاده است تا قبل از انتشار، با سیستم مبارزات آشنا بشوند و تصمیم بگیرند که آیا این عنوان برای شما ساخته شده یا خیر. همان‌طور که بالا گفتیم، برخی از کاربران خوش‌شانس قبلاً توانستند نسخه آزمایشی بازی Stellar Blade را در اوایل این ماه انجام دهند و گیم پلی آن را به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش کردند. این ویدیو همچنین اسکین جنجال‌برانگیز شخصیت Eve را نشان می‌داد.

شایان ذکر است بازیکنان با غیرفعال کردن سپر پروتاگونیست، تا حدودی سختی بازی را افزایش می‌دهند. عنوان Stellar Blade در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) با قیمت ۷۰ دلار برای کنسول PS5 منتشر می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.