تاریخ عرضه بازی WWE 2K24 مشخص شد

تاریخ عرضه بازی WWE 2K24 مشخص شد

با انتشار یک تریلر جدید، مشخص شد که بازی WWE 2K24 به طور رسمی در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) عرضه خواهد شد. این عنوان بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس خواهد بود.

<!–

–>

این تریلر همچنین جدیدترین ستارگان کاور را نشان می‌دهد که کودی رودز (Cody Rhodes) در نسخه استاندارد حضور دارد.

نسخه دیلاکس شامل Rhea Ripley و Bianca Belair به عنوان یک کاور دوگانه است. صفحه فروشگاه پلی‌ استیشن تایید می‌کند که این نسخه یک Season Pass، یک بسته پاداش نسخه دیلاکس و Nightmare Family Pack را اضافه می‌کند.

Nightmare Family Pack دارای چهار سوپراستار و سه کارت MyFaction است.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Creed III | ناک اوت بدون راکیبوکس با چاشنی انیمه
نقد فیلم Creed III | ناک اوت بدون راکینقد فیلم Creed III | ناک اوت بدون راکی

پیش‌خریدها هم اکنون در دسترس قرار گرفته است. در پلی استیشن، نسخه استاندارد با قیمت سنتی ۶۰ دلار و نسخه دیلاکس ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. تریلر معرفی امروز مملو از فن سرویس برای تمام نسل‌های طرفداران بود و به این موضوع اشاره می‌کند که WWE 2K24 «چهل سال رسلمنیا را دوباره زنده خواهد کرد».

یوتیوب

واضح است که توسعه‌دهندگان در مقایسه با نسخه‌های قبلی، پیشرفت‌های کلیدی انجام داده‌اند. فهرست شخصیت‌ها به طور غیرمنتظره‌ای جامع است و احتمالا اکثر طرفداران قدیمی WWE را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

WWE 2K24WWE 2K24

انواع حالت‌های جدید، مانند Casket، Gauntlet و Ambulance نیز به تغییر حس و حال گیم پلی معمول نیز کمک خواهند کرد. MyRISE دو آرک شغلی منحصر به فرد با داستان‌های اوریجینال خواهد داشت که از دیویژن‌های مردانه و زنانه پشتیبانی می‌کند.

این بازی همچنین دارای حالت Universe است، یکی از ویژگی‌های انعطاف پذیرتر که در آن طرفداران می توانند درگیری‌ها و موارد دیگر را دستکاری کنند. همچنین کات سین‌های جدیدی دارد.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟عناوینی مهیج با رنگ و بوی ورزش
بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟بهترین سریال‌های ورزشی تا ۲۰۲۳ | در زندگی ورزشکاران چه می‌گذرد؟


مورد انتظارترین بازی های اندروید ۲۰۲۴

استودیو ۳۴۳ اینداستریز چند پروژه جدید در دست ساخت دارد - ویجیاتواستودیو ۳۴۳ اینداستریز چند پروژه جدید در دست ساخت دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.