تاریخ عرضه بازی Terminator: Dark Fate – Defiance به فوریه سال آینده موکول شد

استودیو توسعه‌دهنده Slitherine اعلام کرد بازی استراتژیکی Terminator: Dark Fate – Defiance با تاخیر در فوریه سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این بازی به صورت انحصاری تنها برای پلتفرم PC منتشر می‌شود.

استودیو Slitherine به طور رسمی تایید کرد بازی Terminator: Dark Fate – Defiance به جای انتشار در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر ۱۴۰۲)، در تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۴ (۲ اسفند ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد. گفتنی است دلیل این تاخیر، داشتن زمان بیشتر برای بهینه‌سازی و پولیش بازی «ترمیناتور» است.

بازی Terminator: Dark Fate – Defiance یک اثر خاکستری و استراتژیک با ریسک بالا است که بازیکنان را در وسط جنگِ انسان‌ها علیه ماشین‌های هوشمند قرار می‌دهد. بازیکنان کنترل ارتش انسان‌ها را برعهده می‌گیرند تا نقشه نابودی بشریت توسط ماشین‌ها را از بین ببرند. شایان ذکر است بازی مذکور دارای سه‌حالت مختلف گیم پلی است و از بخش چندنفره (مولتی‌پلیر) هم نیز پشتیبانی می‌کند.

سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Terminator: Dark Fate – Defiance

از سوی دیگر، استودیو Slitherine مشخصات فنی مورد نیاز بازی Terminator: Dark Fate – Defiance را به طور رسمی اعلام کرده است و می‌توان کاربران به سیستم قدرتمندی برای اجرای بازی مزبور نیاز نخواهند داشت. کاربران برای اجرای بازی Terminator: Dark Fate – Defiance به پردازنده هسته‌ای Intel Core i5، هشت گیگابایت حافظه رم و پردازنده گرافیکی  NVIDIA GeForce GTX 750 احتیاج خواهند داشت.

عرضه بازی Terminator

همچنین در صورتی که کاربران می‌خواهند بازی استراتژیکی Terminator را روی تنظیمات High اجرا کنند، به مشخصاتی چون Intel Core i7، شانزده گیگابایت حافظه رم و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1060 نیازمند می‌شوند. عنوان Terminator: Dark Fate – Defiance تنها به صورت انحصاری برای پلتفرم PC عرضه می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.