تاریخ عرضه بازی Hitman: Blood Money – Reprisal اعلام شد

تاریخ عرضه بازی Hitman: Blood Money – Reprisal اعلام شد

ماه گذشته، استودیو Feral Interactive بازی Hitman: Blood Money – Reprisal را معرفی کرد. نسخه‌ای توسعه یافته و بازسازی شده از هیتمن بلاد مانی محصول سال ۲۰۰۶ که برای iOS، Android و Nintendo Switch عرضه می‌شود.

<!–

–>

اکنون، سازندگان در اعلامیه جدیدی خبر دادند که بازی چه زمانی روی هر پلتفرم عرضه خواهد شد. Hitman: Blood Money – Reprisal در اواخر این ماه میلادی، در ۳۰ نوامبر (۹ آذر) برای iOS و Android عرضه می‌شود.

در حالی که نسخه نینتندو سوییچ در زمستان امسال عرضه می‌شود و هنوز تاریخ انتشار مشخصی تایید نشده است. هم‌اکنون می‌توانید آن را در اپ استور و پلی استور با قیمت ۱۵ دلار پیش‌خرید کنید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomماجراجویی یعنی این!
بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomبررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

همانطور که قبلا اعلام شد، Blood Money – Reprisal چندین پیشرفت جدید از جمله رابط صفحه نمایش لمسی، مینی‌مپ جدید، اضافه شدن حالت Instinct و چندین ویژگی و مکانیک گیم‌پلی از قسمت‌های بعدی سری هیتمن را به همراه خواهد داشت.

Instinct Mode چیزی است که از بازی‌های بعدی این سری به Reprisal اضافه شده است. این حالت، اهداف و نقاط حیاتی ماموریت را برجسته می‌کند تا حرکت در نقشه‌ها را کمی آسان‌تر کند.

HitmanHitman

مینی مپ نیز برای اولین بار به Blood Money معرفی می‌شود که بازخورد بهتری در مورد محیط اطراف به مامور ۴۷ ارائه می‌دهد، از جمله هشدارهایی که یک شخصیت مشکوک شده یا خیر. همانند نسخه اصلی، ۱۲ ماموریت برای بازیکنان وجود دارد که می‌توانند بارها و بارها از آن لذت ببرند.

پشتیبانی بازی از صفحه کلید و ماوس نیز تایید شده است که می‌توانید آن را به موبایل خود متصل کرده و بازی را تجربه کنید. در تریلر یوتیوب می‌توانید نگاهی اجمالی نسخه‌ی جدید هیتمن داشته باشید.


مطلب پیشنهادی:چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟آیا شبیه‌سازها جوابگو هستند؟
چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟چطور بازی Zelda Tears of the Kingdom را روی کامپیوتر بازی کنیم؟


ویجی کست: دنیای گیم قراره برای همیشه با متاورس تغییر کنه؟

محتوای فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 معرفی شد - ویجیاتومحتوای فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 معرفی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.