تاریخ عرضه بازی Crew Motorfest اعلام شد، تابستان داغ ماشین بازها

شرکت فرانسوی یوبی سافت در مراسم Summer Game Fest 2023 Ubisoft Forward، تاریخ عرضه بازی اتومبیل‌رانی The Crew Motorfest را به صورت رسمی اعلام کرد. قرار است این بازی در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای رایانه‌های شخصی از طریق (فروشگاه یوبی سافت و فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری S|X و آمازون لونا منتشر شود.

بسته‌های ویژه برای خریداران نسخه‌های Gold و Ultimate

مانند اکثر بازی‌های امروزی، مشتریانی که نسخه‌های Gold و Ultimate را پیش‌سفارش می‌کنند، سه روز زودتر به آن دسترسی خواهند داشت. نسخه طلایی همچنین شامل Year One Pass است که با ۲۵ خودرو (سه خودرو در زمان عرضه و دو دستگاه در هر ماه موجود است)، در حالی که نسخه نهایی بسته نهایی را اضافه می‌کند ( که شامل پورشه ۷۱۸ اسپایدر و هوندا سیویک تایپ R و همچنین رینگ‌های منحصر به فرد به همراه چند لباس برای آواتار خواهد بود).

تاریخ عرضه بازی Crew Motorfest

تمام پیش خریدهای The Crew Motorfest بسته Liberty Walk را دریافت خواهند کرد که به مدت ۳۰ روز به محتوای زیر دسترسی انحصاری می دهد:

  • تویوتا GR سوپرا ۲۰۲۱ نسخه LBWK
  • بسته لباس آواتار (بدن و کلاه)
  • سفارشی سازی (میزان درخشش و لاستیک)

Crew Motorfest در جزیره اوآهو در هاوایی برگزار می‌شود که شایعات منتشر شده در مورد آن را تایید می‌کند. این جزیره به دلیل وجود محیط‌های متنوع آن، از شهری گرفته تا جنگل‌ها تا مناطق آتشفشانی و موارد دیگر انتخاب شده است. گیم‌پلی به اصطلاح Playlists را برجسته می‌کند، جایی که بازیکنان می‌توانند به عنوان مثال در مسابقات خیابانی ژاپنی یا ماشین‌های عضلانی آمریکایی خود را سرگرم کنند.

همچنین در طی رویداد Ubisoft Forward، کارگردان بازی فاش کرد که کاربران قبلی The Crew این فرصت را خواهند داشت که مجموعه وسایل نقلیه خود را به صورت رایگان وارد نسخه جدید کنند.

در بالا می‌توانید نگاهی به اولین نمایش بازی بیاندازید. بازیکن‌ها می‌توانند The Crew Motorfest را در یک مجموعه آزمایشی بتا بین ۲۱ تا ۲۳ جولای (۳۰ تیر- ۱ مرداد) آزمایش کنند.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.