تاریخ عرضه بازی Black Myth: Wukong به سال ۲۰۲۴ موکول شد

بازی Black Myth: Wukong، ساخته استودیو مستقل Game Science، اولین عنوان مورد انتظار سال ۲۰۲۳ است که عرضه آن به تعویق می‌افتد.

به گزارش وب‌سایت Wccftech، بازی Black Myth: Wukong که توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» (Unreal Engine 5) ساخته می‌شود، اولین عنوانی است که عرضه آن به طور رسمی از سال ۲۰۲۳ به سال ۲۰۲۴ موکول شد. چند ساعت پیش، استودیو مستقل چینی با نام Game Science، ویدئو کوتاهی به مناسبت جشن سال نو چینی منتشر کرد. در پایان این ویدئو کوتاه ذکر شد که بازی Black Myth در پنجره انتشار تابستان سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

بازی Black Myth اقتباسی از یک رمان معروف چینی است

بازی «افسانه سیاه: ووکونگ» Black Myth: Wukong ابتدا در اوت سال ۲۰۲۰ معرفی شد. استودیو Game Science برای معرفی بازی خود، یک ویدئو کامل از گیم پلی آن منتشر کرد که توانست انتظار بازیکنان را برای تجربه عنوان مزبور جلب کند. این بازی بر اساس رمان کلاسیک چینی با نام «سفر به غرب» (Journey to the West) ساخته شده است که این رمان به عنوان یکی از محبوب‌ترین آثار ادبی قاره آسیا شناخته می‌شود. پیش‌تر، استودیو «نینجا تئوری» (Ninja Theory) یک اقتباس ویدئویی از این رمان با نام Slaved: Odyssey to the West در سال ۲۰۰۹ منتشر کرده بود.

بازی Black Myth: Wukong

با این حال، سبک بازی Black Myth: Wukong الهام‌گرفته از سبک سری بازی‌های Dark Souls است. بازیکنان در این بازی در نقش Sun Wukong ظاهر می‌شوند. بازیکنان حتی این شخصیت را به لقب «پادشاه میمون» می‌شناسند. در گیم پلی منتشر شده از بازی Black Myth، ما متوجه شدیم که Wukong برای مبارزه با دشمنان خود می‌تواند تبدیل به هیولا شود یا مانند یک حشره در محیط کندکاو کند.

استودیو Game Science تاکید کرده است که بازی Black Myth: Wukong تنها برای یک بار به فروش می‌رساند. این حرف بدین معنی است که استودیو مذکور برنامه‌ای برای انتشار بسته‌های الحاقی برای پروژه خود ندارد. سازندگان چینی همچنین تمایل نشان داده‌اند که حالت Co-op را به گیم پلی بازی اضافه کنند.

بازی «افسانه سیاه: ووکونگ» قرار است برای کنسول‌های نسل نهم (پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس) و رایانه شخصی منتشر شود. لازم به ذکر است که نسخه PC بازی Black Myth: Wukong به لطف همکاری با «انویدیا» (Nvidia)، از افکت «ری-تریسینگ» (Ray Tracing) و DLSS3 پشتیبانی می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.