تاریخ عرضه‌ی وارزون موبایل مشخص شد؛ تریلر جدید آن را ببینید

مجموعه کال آو دیوتی (Call of Duty) را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های بازی در سبک شوتر دانست. حدود ۶ سال پیش بود که این مجموعه تصمیم گرفت وارد پلتفرم موبایل شده و بازی کال آو دیوتی موبایل عرضه شد. حال نوبت به بازی بعدی این مجموعه روی پلتفرم موبایل رسیده و تاریخ عرضه بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل اعلام شد.

بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل در سبک بتل رویال و اول شخص شوتر بوده که در بهار امسال عرضه خواهد شد. این بازی برای هر دو پلتفرم آی‌او‌اس (iOS) و اندروید (Android) عرضه شده و طرفداران می‌توانند به راحتی آن را دانلود کنند. نکته اینجاست که این بازی برای حدود ۱ سال است که در برخی کشورها وجود دارد ولی از بهار سال آینده به طور رسمی در اختیار همه افراد قرار خواهد گرفت.

بازی وارزون موبایل در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی برای کشور استرالیا عرضه شد. پس از آن این بازی در مناطق دیگر نیز دردسترس قرار گرفته و قرار شد پاییز امسال عرضه شود. سپس برنامه‌های شرکت تغییر کرده و عرضه این بازی با تأخیر مواجه شد و اعلام شد که بازی وارزون موبایل در بهار سال آینده در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی وارزون موبایل در تاریخ ۲ فروردین سال ۱۴۰۳ (۲۱ مارچ) عرضه خواهد شد. حال با توجه به اینکه تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام شده، شرکت سازنده نیز اطلاعات بیشتری از آن منتشر کرده است. اول اینکه این بازی دارای دو نقشه است. نقشه اول به نام وردانسک (Verdansk) که توانایی پشتیبانی از ۱۲۰ بازیکن را دارد. مورد دوم جزیره تولد دوباره (Rebirth Island) بوده که برای بازی‌های ۴۸ نفره با قوانین گولاگ (Gulag) ساخته شده است.

بازی وارزون موبایل عرضه

بازی وارزون موبایل در عرضه محدود نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و به احتمال زیاد در عرضه جهانی نیز خواهد درخشید.

در کنار حالت بتل رویال، بازی وارزون موبایل حالت‌های دیگر آنلاین را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. در نتیجه اگر شما به سبک بتل رویال علاقه ندارید هم همچنان می‌توانید این بازی را تجربه کرده و لذت ببرید. از حالت‌های دیگر موجود در این بازی می‌توان به تیم دثمچ (Team Deathmatch و محموله (Shipment) اشاره کرد.

نکته جالب اینجاست که بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل به طور کامل از کنترلر پشتیبانی می‌کند. همینطور اینکه طبق چیزی که شرکت سازنده گفته، کاربارن آزادی عمل بسیار زیادی در این بازی داشته و می‌توانند تغییرات گسترده‌ای در تنظیمات گرافیکی یا کنترل‌های بازی ایجاد کنند. حتی شرکت اکتیویژن در این بازی بخش چت و دوستان را نیز قرار داده است تا ارتباط با کاربران دیگر راحت‌تر بشود.

نکته بسیار جالب اینجاست که بتل پس بازی وارزون موبایل با عناوین دیگر کال آو دیوتی مشابه است. در نتیجه اگر شما چیزی را در این بازی بدست بیاورید، می‌توانید آن را روی یک بازی دیگر هم داشته باشید. این ارتباط میان کنسول‌ها و بازی‌ها باعث شده تا افراد زیادی دوباره به سمت مجموعه کال آو دیوتی جذب بشوند.

آماری که اکتیویژن در مورد این بازی منتشر کرده است هم جالب است. طبق چیزی که اکتیویژن گفته، این بازی بیش از ۵۰ میلیون نسخه پیش خرید داشته است و با توجه به اینکه به زودی عرضه خواهد شد، شرکت سازنده باید تمام تلاش را بکند تا طرفداران را ناراحت نکند.

منبع: Eurogamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.