تاریخ رویداد WWDC 2024 اپل مشخص شد؛ رونمایی از iOS 18 و سایر آپدیت‌ها

همانطور که انتظار می‌رفت، اپل تاریخ رویداد WWDC 2024 خود را که انتظار می‌رود در ماه ژوئن برگزار شود، اعلام کرده است. این رویداد از تاریخ ۱۰ ژوئن شروع خواهد شد و شاهد معرفی تعداد انگشت‌شماری از آپدیت‌های نرم‌افزاری تا ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) خواهیم بود. اپل معمولاً تاریخ رویداد WWDC را چند ماه قبل از برگزاری آن اعلام می کند تا هم خود شرکت، هم توسعه‌دهندگانی که بخشی از برنامه خواهند بود، آماده شوند.

تاریخ رویداد WWDC 2024 اپل

به طور دقیق، رویداد WWDC 2024 اپل از روز دوشنبه ۲۱ خرداد آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۵ خرداد ادامه خواهد داشت و به صورت رایگان برای همه توسعه‌دهندگان به صورت یک رویداد آنلاین دردسترس خواهد بود. توسعه‌دهندگان این فرصت را خواهند داشت تا در مورد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که این شرکت در روز اول رویداد اعلام می‌کند، اطلاعاتی کسب کنند.

تاریخ رویداد WWDC 2024 اپل همچنین نشان می‌دهد که این شرکت iOS 18، iPadOS 18، watchOS 11، macOS 15، tvOS 18 و visionOS 2 را در تاریخ ۱۰ ژوئن معرفی خواهد کرد. در حالی که رویداد مربوط به توسعه‌دهندگان است، همه می‌توانند آن را به‌صورت آنلاین تماشا کنند. این رویداد از طریق برنامه توسعه‌دهندگان اپل، وبسایت رسمی این شرکت و همچنین به‌صورت زنده در یوتیوب پخش خواهد شد. این شرکت در روزهای آینده ویدیوهای اختصاصی مربوط به این رویداد را به اشتراک خواهد گذاشت.

تاریخ رویداد WWDC 2024 اپل مشخص شد؛ رونمایی از iOS 18 و سایر آپدیت‌ها

در حالی که این رویداد به‌صورت آنلاین پخش می‌شود، شرکت همچنین میزبان یک رویداد اختصاصی برای توسعه‌دهندگان و دانشجوهای منتخب در پردیس اپل پارک در کوپرتینو کالیفرنیا است. توسعه‌دهندگان و دانش آموزان می‌توانند این رویداد را به‌صورت زنده از اپل پارک تماشا کنند و همچنین یک روز را با مدیران ارشد این شرکت سپری کنند.

اپل توسعه‌دهندگان تصادفی را از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌کند و اعضای برنامه توسعه‌دهندگان اپل به همراه فارغ‌التحصیلان کمپ کارآفرینی اپل و برندگان سابق چالش دانشجویی سوئیفت نیز می‌توانند در رویداد شرکت کنند. امسال، رویداد WWDC 2024 بسیار ویژه خواهد بود، زیرا اپل تعداد انگشت‌شماری از ابزارهای هوش مصنوعی جدید را برای توسعه‌دهندگان معرفی خواهد کرد که به ما بینشی در مورد برنامه‌ریزی و حرکت شرکت به سمت آن می‌دهد.

جدا از این موارد، اپل تغییرات طراحی جدیدی را که به صفحه اصلی iOS 18 می‌آید و نحوه استفاده توسعه‌دهندگان از آن را به نمایش می‌گذارد. در مجموع، رویداد WWDC 2024 نگاهی اجمالی به آینده و ویژگی‌هایی که بخشی از iOS 18 و سایر به‌روزرسانی‌ها خواهند بود، به ما می‌دهد. این شرکت اولین نسخه‌های بتای سیستم‌های عملیاتی خود را برای توسعه‌دهندگان ارسال خواهد کرد که تا سپتامبر روی آن‌ها کار خواهد شد. اپل در نهایت تصمیم خواهد گرفت که به‌روزرسانی‌ها را در کنار سری آیفون ۱۶ آینده منتشر کند یا خیر.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.