تاریخ رونمایی گوشی اقتصادی ردمی ۱۳C فاش شد

redmi 13c 651a7becb864f628a23cb756

هفته‌ی گذشته رندرهایی از گوشی اقتصادی ردمی ۱۳C دردسترس قرار گرفت. این تصاویر طراحی گوشی و رنگ‌بندی آن را به ما نشان دادند.

اکنون ردمی ۱۳C در فهرست آنلاین MIUI رؤیت و جزئیات بیشتری درمورد آن فاش شده است. طبق ادعای XiaomiUI، دستگاه مذکور در پایگاه داده‌ی IMEI نیز به‌ثبت رسیده و شماره مدل‌های مربوط به نواحی مختلف را به‌اشتراک گذاشته است.

  • بازار چین با شماره مدل ۲۳۱۲۴RN87C
  • بازار جهانی با شماره مدل ۲۳۱۲۴RN87G
  • بازار هند با شماره مدل ۲۳۱۲۴RN87I
  • طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از فهرست MIUI، ردمی ۱۳C با نام رمز Air شناخته می‌شود و شماره‌ مدل داخلی آن C3V است. دستگاه مذکور از پردازنده مدیاتک بهره خواهد برد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را به‌همراه رابط‌ کاربری MIUI 14 اجرا خواهد کرد.

    با توجه‌ به چهار رقم اول در شماره‌‌ مدل ردمی ۱۳C، انتظار می‌رود این گوشی مقرون‌به‌صرفه در اوایل دسامبر (اواسط آذر ۱۴۰۲) به‌طور رسمی معرفی شود. طبق برخی شایعات محصول مورداشاره ابتدا در چین و سپس در سایر کشورهای جهان به‌فروش خواهد رسید.

    براساس رندرهای فاش‌شده، ردمی ۱۳C از قاب پشتی تخت بهره خواهد برد و دوربین سلفی نیز در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر آن تعبیه خواهد شد. در بخش پشتی این محصول همچنین شاهد دوربین سه‌گانه خواهیم بود.

    طبق گزارش‌های اخیر، دوربین اصلی ردمی ۱۳C از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و چیدمان سیستم دوربین پشتی آن شبیه سری ردمی نوت ۱۳ خواهد بود. قیمت گوشی ردمی هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود در سه رنگ مشکی، آبی و سبز روانه‌ی بازار شود.

    Adblock test (Why?)

    منبع خبر


    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.