تاریخ دقیق عرضه Roblox برای پلی استیشن اعلام شد

تاریخ دقیق عرضه Roblox برای پلی استیشن اعلام شد

تاریخ دقیق انتشار نسخه پلی استیشن Roblox اعلام شد. این بازی در روز ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) برای PS4 منتشر خواهد شد و از طریق سازگاری با کنسول قدیمی بر روی PS5 نیز قابل بازی کردن خواهد بود.

<!–

–>

باید اشاره کرد که این عنوان از پشتیبانی کامل کراس‌پلتفرم در رایانه‌های شخصی، موبایل و ایکس باکس برخوردار خواهد بود. Roblox ابتدا در سال ۲۰۰۶ بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شد و سپس در سال ۲۰۱۲ به iOS و در سال ۲۰۱۴ به اندروید منتقل شد.

اولین نسخه کنسولی این عنوان در سال ۲۰۱۵ برای ایکس باکس وان منتشر شد و هنوز در Xbox Series X/S قابل بازی کردن است. با این حال در هشت سال پس از آن برای کنسول‌های سونی یا نینتندو عرضه نشد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarokبررسی بازی God of War Ragnarok

پیش از این در بیانیه‌ای پس از سخنرانی اصلی در کنفرانس توسعه‌دهندگان Roblox در سانفرانسیسکو، بیان شد:

اعلام می‌کنیم که ماه آینده بیش از ۱۵۰ میلیون دارنده کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ می‌توانند به نسخه کامل تجربیات Roblox دسترسی پیدا کنند.

RobloxRoblox

علاوه بر نسخه جدید پلی استیشن، این شرکت اعلام کرد که نسخه ایکس باکس را نیز ارتقا خواهد داد. برنامه به‌روز شده Xbox ظاهر جدید، آپدیت‌های مکرر (با دسترسی به آخرین ویژگی‌ها)، محتوا و تجربه کاربری بهبود یافته را فعال می‌کند.

به‌دست آوردن تجربیات توسعه‌دهندگان در این دو پلتفرم شگفت‌انگیز، گام مهمی در جهت در دسترس قرار دادن Roblox در تمام محبوب‌ترین دستگاه‌ها است.

بر اساس تغییراتی که چندی پیش برای Roblox رخ داد، بازیکنان می‌توانند به محتوای بزرگسالی دسترسی داشته باشند که سطح خشونتشان بیشتر بوده و استفاده از مواد مخدر و نوشیدنی‌های الکی در آن‌ها وجود دارد. البته همه کاربران نمی‌توانند به محتوای بازی‌های +۱۷ سال دسترسی داشته باشند.


مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدمروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید


چه بلایی سر بازی های ترنسفورمرز اومد؟

بازی Tomb Raider I-III Remastered برای نینتندو سوییچ معرفی شد - ویجیاتوبازی Tomb Raider I-III Remastered برای نینتندو سوییچ معرفی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.