خبر مراسم بزرگ اپل یکی از جذاب‌ترین اتفاقات هر ساله که معمولا در بهار و تابستون اتفاق میوفته. در حالی که خیلی از طرفدارهای اپل منتظر رویداد جهانی WWDC در ماه ژوئن هستن، تیم کوک مدیر عامل اپل خبر از مراسم Let Loose در اوایل ماه می یعنی همین اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ داده. از خبرهای درز شده مشخصه که اپل دعوت‌نامه‌های این مراسم رو برای شبکه‌های مختلف فرستاده و اینطور که به نظر میاد، این مراسم برخلاف کنفرانس جهانی WWDC به صورت آنلاین برگزار میشه.

تاریخ رویداد Let Loose اپل کی است؟

خبرگذاری‌های بزرگ جهان امروز تاریخ برگزاری رویداد Let Loose اپل رو اعلام کردن. طبق این خبرها این مراسم در تاریخ ۷ می ۲۰۲۴ یعنی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار میشه و میزبان محصولات جدید اپله.

اپل همیشه در مراسمش محصولات جدید و جذابی رو معرفی می‌کنه و به همین دلیل خیلی از طرفدارهای این برند دوست دارن این مراسم رو به صورت زنده یا آنلاین دنبال کنن. اولین مراسم سال ۲۰۲۴ اپل همین رویداد Let Loose هستش که به زودی به صورت آنلاین برگزار میشه. رویدادهای آنلاین بعد از همه گیری کووید تبدیل به یک روند عادی شده بودن، اما به نظر میرسه که اپل داره تمام توانش رو برای کنفرانس توسعه دهندگان در ژوئن نگه میداره و تو این مراسم قراره به معرفی چند گجت محدود قناعت کنه.

اگه به این مراسم علاقه‌مند هستین می‌تونین در ساعت ۷AM PT (ساعت ۵ و نیم عصر به وقت تهران) روز ۱۸ اردیبهشت این مراسم رو از شبکه‌های اجتماعی ویدیویی دنبال کنین.

رونمایی از محصولات جدید آیپد

یکی از نکات جالبی که در مورد این رویداد اپل وجود داره طراحی لوگوهاشه. اینطور به نظر میاد که اپل سعی کرده با طراحی این لوگوها به طرفدارهاش در مورد محصولات جدیدی که قراره معرفی کنه تقلب برسونه! لوگوی این رویداد به شکل یه دسته که داره با قلم اپل نقاشی می‌کنه و اسم مراسم Let Loose زیرش نوشته شده.

رونمایی از محصولات جدید آیپد در مراسم Let loose 2024

این خبر می‌تونه برای طرفداران آپیدهای اپل خبر خیلی خوبی باشه؛ از اونجایی که این کمپانی از سال ۲۰۲۲ از هیچ تبلتی رونمایی نکرده. اما حالا با وجود تراشه‌های قدرتمند M3 و M2 دیگه وقتشه که یه تبلت جدید با قابلیت‌های جذاب‌تر از اپل ببینیم.

علاوه بر این، قلم Apple Pencil جدید هم تو راهه که قبلا تو نسخه بتای iOS 17.5 قابلیت مربوط بهش رو دیدیم. تو این آپدیت یه فیچر جدید به اسم Squeeze اضافه شده که رو کارایی نسل چهارم قلم‌های اپل پنسل تاثیر داره.

به طور کلی انتظار میره که نسل جدید محصولات زیر تو رویداد Let Loose اپل رونمایی بشن:

  • آیپد پرو
  • آیپد ایر
  • قلم اپل

علاوه بر این محصولات، اپل معمولا تو این رویدادها از رنگ‌بندی‌های جدید آیفون و اپل واچ‌های اون سال و اکسسوری‌های تازه هم رونمایی می‌کنه که باید منتظر باشیم و ببینیم چی هستن!

اپل آخرین بار در رویداد بهاری سال ۲۰۲۲ آخرین نسخه iPad Air رو در کنار آیفون اقتصادیش معرفی کرد. بنابراین شاید امسال هم شاهد رونمایی از iPhone SE سال جدید باشیم. انتظار میره که اپل تو این رویدادهای پیش رو از هوش مصنوعی جدیدش هم صحبت کنه، که باید منتظر بمونیم و ببینیم این اتفاق میوفته یا نه؟

نویسنده :

mobo.news

تاریخ انتشار

۴۱ دقیقه پیش

آخرین مقالات