تاریخ اکران فیلم Venom 3 و Bad Boys 4 مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Venom 3 و Bad Boys 4 مشخص شد

سونی چندین فیلم مورد انتظار در دست ساخت دارد و اکنون از تاریخ اکران ونوم ۳ (Venom 3) و پسران بد ۴ (Bad Boys 4) رونمایی کرده است. 

<!–

–>

بنابر گزارش ورایتی ونوم ۳ و پسران بد ۴ در تابستان سال‌ آینده روی پرده سینما می‌روند. نام Venom 3 هنوز به صورت کامل مشخص نیست، اما می‌دانیم این فیلم در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۲۴ (۲۲ تیر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. باید اشاره کنیم که سونی قسمت اول ونوم و Venom: Let There Be Carnage را در پاییز اکران کرده بود. 


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی

Bad Boys 4 حتی زودتر از ونوم ۳ روی پرده سینما می‌رود و باید تا ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) منتظر آن باشیم. دیزنی نیز قصد دارد انیمیشن Inside Out 2 را در همین تاریخ اکران کند و بدون شک شاهد رقابت نزدیکی بین آن‌ها خواهیم بود. البته با توجه به شرایط کنونی هالیوود، احتمال تاخیر تاریخ پخش همه فیلم‌ها وجود داشته باشد. 

فیلم Venom 3فیلم Venom 3

در حال حاضر به خاطر اعتصاب انجمن نویسندگان و بازیگران، ساخت هر دو فیلم Bad Boys 4 و Venom 3 متوقف شده است. فیلم سوم ونوم توسط کلی مارسل کارگردانی می‌شود و احتمالا این آخرین نقش‌آفرینی تام هاردی به عنوان ادی براک، گزارشگر بدشانس تسخیر شده توسط یک سیمبیوت، خواهد بود. 

هاردی همچنین به عنوان تهیه‌کننده در کنار مارسل همکاری می‌کند و وظیفه نگارش فیلمنامه را نیز برعهده دارد. این ضدقهرمان آخرین بار در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» که در سال ۲۰۲۱ اکران شد، حضور کوتاهی داشت و در آن‌جا شاهد بودیم که به طور تصادفی به دنیای سینمایی مارول منتقل شد. 


مطلب پیشنهادی:بهترین ابرشرورها در آثار ابرقهرمانیشرورترین ابرشرورهای تاریخ سینما
بهترین ابرشرورها در آثار ابرقهرمانیبهترین ابرشرورها در آثار ابرقهرمانی


بهترین بازی های اقتباسی از فیلم ها

تاریخ اکران فیلم Venom 3 و Bad Boys 4 مشخص شد - ویجیاتوتاریخ اکران فیلم Venom 3 و Bad Boys 4 مشخص شد - ویجیاتو
برای تماشای ویدئو روی تصویر بالا کلیک کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.