تاریخ اکران فیلم The Mandalorian & Grogu و Toy Story 5 مشخص شد

تاریخ اکران فیلم The Mandalorian & Grogu و Toy Story 5 مشخص شد

چندین فیلم از فرانچایز جنگ ستارگان در دست ساخت قرار دارد و اکنون دیزنی از تاریخ اکران The Mandalorian & Grogu در کنار آثار دیگر مانند Toy Story 5 رونمایی کرده است

<!–

–>

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، The Mandalorian & Grogu در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵) در سینماها اکران می‌شود و باید دو سال منتظر آن بمانیم. این موضوع توسط باب ایگر (Bob Iger)، مدیرعامل دیزنی، در جدیدترین کنفرانس مالی شرکت اعلام شده است. جان فاورو (Jon Favreau) که در ساخت سریال مندولورین نقشی اساسی داشته، کارگردان فیلم آن را هم برعهده دارد. 


مطلب پیشنهادی:چرا مادر کاراکترهای دیزنی هیچگاه زنده نیستند؟در فراق مادر
چرا مادر کاراکترهای دیزنی هیچگاه زنده نیستند؟چرا مادر کاراکترهای دیزنی هیچگاه زنده نیستند؟

The Mandalorian & Grogu در واقع اولین فیلم سینمایی جنگ ستارگان پس از Star Wars: The Rise of Skywalker محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. دیزنی همچنین اعلام کرده که فیلم لایو اکشن Moana با بازی دواین جانسون یک سال تاخیر خورده است و حالا در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۶ (۱۹ تیر ۱۴۰۵) روی پرده سینما می‌رود، هرچند قسمت دوم این انیمیشن پاییز قابل تماشا خواهد بود. 

فیلم Mandalorian فیلم Mandalorian

یکی دیگر از پروژه‌های مورد انتظار این شرکت Toy Story 5 محسوب می‌شود که در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۸ تیر ۱۴۰۵) اکران خواهد شد. Tron: Ares هم برای اکران در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است و جرد لتو در آن ایفای نقش می‌کند. The Amateur با بازی رامی ملک و ریچل بروزناهان تا ۱۱ آپریل ۲۰۲۵ (۲۲ فروردین ۱۴۰۴) تاخیر خورده است.

The Mandalorian & Grogu در واقع ادامه سریال مندلورین در قالبی جدید خواهد بود، همچنان پدرو پاسکال را در نقش دین جارین و در کنار گروگو به نمایش می‌گذارد.


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل


چه بلایی سر اسپک آپس اومد؟

تاریخ اکران فیلم The Mandalorian & Grogu و Toy Story 5 مشخص شد - ویجیاتوتاریخ اکران فیلم The Mandalorian & Grogu و Toy Story 5 مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.