تاریخ اکران فیلم The Mandalorian & Grogu اعلام شد

تاریخ اکران فیلم The Mandalorian & Grogu اعلام شد

به تازگی دیزنی برنامه اکران‌ها و آثار آینده خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد چند پروژه مرتبط با جنگ ستارگان در راه است. یکی از موارد مورد انتظار که قبل‌تر ساخت آن تایید شده بود، فیلم سینمایی The Mandalorian & Grogu است که اکنون دیزنی از تاریخ اکران آن پرده برداشته: ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵).

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی

این فیلم که در واقع ادامه سریال مندلورین در قالبی جدید خواهد بود، همچنان پدرو پاسکال را در نقش دین جارین و در کنار گروگو به نمایش می‌گذارد. جان فاورو همان‌طور که انتظار می‌رفت کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

علاوه بر فیلم The Mandalorian & Grogu، دو فیلم سینمایی دیگر نیز بر اساس Star Wars در دست تولید است که شامل New Jedi Order (با حضور شخصیت ری اسکای‌واکر و کارگردانی شرمین عبید چینوی) و Dawn of the Jedi (به کارگردانی جیمز منگولد) می‌شود. البته تایید شده که پروژه‌های بیشتری از جنگ ستارگان در راه است و طرفداران برای دریافت جزئیات آن‌ها باید منتظر بمانند.


مطلب پیشنهادی:چرا مادر کاراکترهای دیزنی هیچگاه زنده نیستند؟در فراق مادر
چرا مادر کاراکترهای دیزنی هیچگاه زنده نیستند؟چرا مادر کاراکترهای دیزنی هیچگاه زنده نیستند؟


داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

اولین تریلر فیلم ترسناک A Quiet Place: Day One منتشر شد - ویجیاتواولین تریلر فیلم ترسناک A Quiet Place: Day One منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.